2012. november 4., vasárnap

Have You Seen Alice?

Sziasztok!

Már tudjátok, hogy beszereztem a Catrice "Have You Seen Alice?" névre hallgató szemhéjpúdert, ami egyébként az első Catrice szemhéjpúderem is egyben.

Szóval őt próbáltam ki pénteken, és ezzel szeretnék jelentkezni Erzsi játékára, IDE kattintva megtekinthetitek Ti is a feltételeket.

Nem egy hú de extra smink, de nem is kell, hogy az legyen, mert annyi a "feladat", hogy megmutassuk, mennyit dob az átlag emberen egy kis smink. Így most én is hoztam előtte képet is, amin eléggé kómás még a fejem, de sebaj.. :]

Szokásosan természetes fényben az első, vakuval a második kép, de most lámpafénynél készült képet is hoztam.


Előtte:


Utána:
-Természetes fénynél:


Vakuval:


Lámpafénynél:







Használt termékek:


Az Undressed palttából a Shade 2-t használtam. (És a BB krém meg a You Rock! szemhéjalapozó kimaradt a fotóról, de használtam.) 

Lesz teszt is róla, annyit már most elárulhatok, hogy szerelem, és bánnám, ha nem vettem volna meg.
A képeket még nem küldtem el Erzsinek, mivel nem jöttem még rá, hogy hogyan tudnám átméretezni úgy a képeket, hogy ne torzuljanak, így ha valaki ebben segítene, annak nagyon hálás lennék!

Nektek hogy tetszik? Meg van Nektek ez a Catrice szemhéjpúder? Szeretitek a zöld színt?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

22 megjegyzés:

  1. Egyszerű, de nagyon szép sminket készítettél :) tetszik

    VálaszTörlés
  2. Ha van PhotoScape-ed azzal könnyen lehet. Magyar, és ingyenes. De ha végképp nincs megoldás rá, küldd el nekem, mondd meg a méretet és megcsinálom. ;)

    VálaszTörlés
  3. http://www.photoscape.org/ps/main/download.php
    Innen tudod letölteni. ;)

    VálaszTörlés
  4. Wow az a szemhéjpúder, és az a smink...és a hajad...:O
    Jóó lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Meseszép ez a szemhéjpúder, és olyan különleges, mindig kicsit másként látom :]

      Törlés
  5. nagyon szép, eddigi kedvenc sminkem tőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, köszönöm szépen, olyan jó ám ilyet olvasni :$ :]

      Törlés
  6. Az első képnél azt hittem, hogy ilyen jó no makeup makeupot csináltál, csak aztán jöttem rá, hogy az az előtte kép, nagyon szép vagy smink nélkül is :). Viszont azonnal mondd meg mi van a szádon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de aranyos vagy :$ :]
      A Zsancitól nyert .l.f. Hypershine Lipgloss szájfény - Joy szájfény, itt írtam is róla: http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/07/elf-hypershine-lipgloss-szajfeny-joy.html

      Törlés
    2. Köszi, ezt nekem is meg kell rendelnem :D

      Törlés
  7. Nagyon jó képek!!
    Tetszenek,a szád és a szemed tetszik a legjobban. Szépen van sminkelve.
    Tényleg szép vagy smink nélkül is!
    http://potyszepsegblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Nem akartam túl erős szájfestést készíteni hozzá, így szerintem viselhetőbb. :]

      Törlés
  8. Nagyon jó színe van, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beza, és még nem is láttad vizesen :P

      Törlés
  9. Nagyon nagyon szép lett a smink, bár szerintem smink nélkül is nagyon bájos vagy az igaz. Ha lehet szavazni majd Erzsinél akkor én így előjáróban is rád szavaznék. Ezekben a képes dolgokban nem vagyok otthon, nem tudom hogyan lehet átméretezni de gondolom Photoshop vagy Photoscape programokban van arra lehetőség- de lehet hülyeségre gondolok. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de édi vagy, köszi :] :*
      Igen, én is photoshop-pal próbálkoztam, de eltorzult, így maradt a Hajnal által ajánlott Photoscape, és annyira belejöttem, hogy már mozgóképet is tudok csinálni, és még sok lehetőséget látok benne :P

      Törlés