2012. november 25., vasárnap

Grey To Be Here - kékkel párosítva

Sziasztok!

Csütörtökön csináltam meg ilyenre a körmeimet, nekem nagyon tetszett az essence Grey To Be Here lakkja a kék kis díszítőkövekkel, ezen kívül a 24/7 alaplakkot és a btgn fedőlakkot használtam.

Magában is imádom ezt a lakkot, de picit fel akartam dobni, és többen is megjegyezték, milyen jó így kékkel, szóval nem bántam meg. :]

Természetes fénynél:


Vakuval:


Nektek hogy tetszik? Milyen most a körmötök?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó pihenést!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Nekem egy bajom van a strasszkövekkel, hogy mindig beakadok velük valahova. :S Te nem szoktál? Csak én lennék ilyen szerencsétlen? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igazándiból úgy szoktam, hogy megszárad a lakk, és arra a helyre pöttyintek átlátszó lakkot, ahová kerül a strassz, jól belenyomom a rózsafa pálcával, és a btgn lakk elég jól tartja, bár ugye a fodrászkodásnál elég egy icipici rés és máris beleakad a haj, azért így is jól bírta, ha meg nem kell hajat mosni, vágni, szerintem tovább is bírta volna :]

      Törlés
  2. Nekem a Lovely M. R. ezüst 14-ese van rajta, nagyon szép :)))

    Mea [www.nailpolishmaniac.blogspot.hu]

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon jól áll a két szín :)
    Rajtam ehy NYC kék és a CATRICE Gold Leaf arany-ezüst fedőlakkja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hú, azt meg kell majd nézzem magamnak, kép alapján nagyon tetszett.

      Törlés