2012. november 4., vasárnap

Fodrászkodás

Sziasztok!

Egy kis közérdekű (önérdekű) hirdetés következik.
Nagyjából mindenki, aki olvassa a blogot, tudja, hogy Veszprémben dolgozom fodrászként, és azt is, hogy mivel új helyem lett, a kis vendégkörből még kisebb maradt meg, ezért szeretném most a segítségeteket, főként a veszprémiekét kérni.


Ennek érdekében csináltam egy facebook oldalt is, ITT megtekinthetitek. Aki esetleg veszprémi, vagy a megyében lakik, nagyon sokat segítene az oldal megosztásával. Nektek egy pillanat, nekem viszont rengeteget segítenétek vele, így ha megtennétek ezt, nagyon hálás lennék érte!

Az oldalon megtekinthető pár munkám és árjegyzék is. Utóbbit kiteszem ebbe a bejegyzésbe is.


Köszönöm a figyelmet, a segítséget pedig még inkább.
Kellemes estét, jó éjszakát!

14 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ezt mindig meg akartam kérdezni: a hozott anyag mit jelent? Ha mennék festetni hozzád és viszem a saját festékemet,mert te nem azzal festesz, akkor még ennyit rászámolsz, mert én vittem a sajátomat? ilyenkor a saját festék árát nem kellene levonni? vagy nagyon másképp gondolom? :) Köszi a választ! Egyébként szívesen mennék hozzád kiszáríttatni a hajam, csak sajna nagyon messze vagy tőlem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A hozott anyag az, amit a vendég hoz. Ha megnézed, tegyük fel, egy félhosszú hajnál 3000 Ft a festés egy kisebb szalonban (akárcsak itt) és ebben benne van a festék. Amit megvesz a fodrász, ami általában professzionális, tehát a festék és az oxi legyen mondjuk 1300-1700 Ft. Ebben a 3000 Ft-ban még benne van az, hogy ég a lámpa, hogy folyik egy csomó víz és a sampon, amivel ugye én lemosom a vendég hajáról a festéket, a balzsam, amivel lezárom a hajat, az áram, amivel megy a hajszárító, hogy megszáríthassam a vendégem haját, a hajhab, a hajtőemelő, az egyéb más plusz, amit kér a vendég, és ha úgy óhajtja, akkor a drága hővédőspray és a hajvasalás is. És elvileg az én tudásom "ára" is. Tehát kb ugyanannyi, ha az én festékemmel festjük a hajad, vagy a tiéddel, nekem attól még csak a festéket nem kell kifizetnem, de az áramot és a vizet igen, és a sampont és a balzsamot és a minden mást is ki kell.
      Tudom, sokaknak soknak tűnik, de gondoljunk bele, van festék 2000 Ft-ért is, és van aki megveszi azt. Akkor már hozzácsap egy ezrest és nem foltos lesz a haja, hanem kap egy szép frizurát.
      Remélem, tudtam segíteni.
      Egyébként én általában nem tartok magamnál túl sok festéket, mert az idősebbeknek már megvan, akihez járnak festetni, a fiatalok meg megoldják otthon, így csak rám rohadna, ezért is jobb, ha van ilyen opció, így nem kell többtízezer Ft-ot kidobjak a bizonytalanra.

      Törlés
  2. Közzé teszem az oldalamon, és lájkoltam Judit Törtei néven.

    http://potyszepsegblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :]

      Törlés
  3. Tök szívesen járnék hozzád fodrászhoz, mert jelenleg nincs saját fodrászom, és szívesebben járok olyan valakihez, akit szimpinek tartok, kár hogy messze vagy :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ari vagy :]
      Hát igen, nem utolsó szempont, hogy a fodrásznak ne hóhér feje legyen, úgy én sem mernék beülni a székébe.. :D

      Törlés
  4. hm...veszprém nincsis olyan messze és a legtöbb fodrászból már kiábrándultam,lehet majd ha sok időm lesz meglátogatlak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksi, Te hol laksz amúgy? Nem is tudtam, hogy környékbeli vagy :]

      Törlés
  5. Megosztottam, remélem tudok segíteni :)

    VálaszTörlés