2012. november 11., vasárnap

Flormar U32 lakk

Sziasztok!

Ezt a lakkot Kornéliától nyertem, 2 lakk és egy rúzs közül választhattam, régóta szerettem volna Flormar lakkot, így nem volt kérdés, hogy azt választom. :]

Már képről is nagyon tetszett, de élőben még sokkal csodálatosabb. Olyan igazi őszi/téli lakk szerintem, sötétbarna színű, bronzos csillámokkal, némi bordós beütéssel néha.

A körmömön két rétegben van, az első két képen még fedőlakk nélkül, a többin pedig a BTGN fedőlakkal.






Szerintem gyönyörű, és nagyon örülök neki, hogy ezt a lakkot választottam, elég sötét, de fénynél gyönyörűen játszanak rajta a csillámok. Szeretnék róla majd tesztet is írni, az első benyomásom elég jó róla eddig, remélem, a második is az lesz. :]

Nektek hogy tetszik? Van Flormar márkájú lakkotok? Ha igen, hol vettétek? Itt Veszprémben sajna sehol nem találtam, de még tavaly Székesfehérváron sem láttam.

Köszönöm a figyelmet, szép estét, kellemes pihenést!

8 megjegyzés:

  1. Eddig ezt a márkát nem is ismertem, de pont pár napja olvastam róla másik blogon is.
    Nagyon szép, a körömlakkban lévő csillámok teszik igazán izgalmassá a lakk színét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én jó ideje ismerem, de sehol nem botlottam belé :(

      Törlés
  2. nincs Flormar lakkom, de szeretnék, szép a színe:9 várom a tesztet róla, bár már ez is meggyőző volt, de hogy milyen a tartóssága, kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tartóssága izgat engem is leginkább, mivel hosszan tartó elvileg :]

      Törlés
  3. Amint megláttam a bejegyzés címét, arra gondolta, hogy hol vetted?? Ha találsz valahol a közelben Flormar lakkot, mindenképp szólj :-)
    Egyébként nagyon szép színe van! Igazán sajnálom, hogy nálunk nem kaphatóak ezek a lakkok ... Épp azon agyalok, hogy melyik ismerősömet kérjem meg, hogy menjen nekem lakkot venni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hitted, mi? Kis naiv :P
      Hát ha valaha látok itt, tuti riadózok, hogy mindenki szabaduljon be oda ;[

      Törlés
  4. Hasonló lakkom van, csak az Jollie France :) Imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem Wibo-ból volt hasonló (azóta már megfrankenkedtem :D), csak egy picit világosabb :]

      Törlés