2012. november 23., péntek

essence nail art stampy polish - TESZT

Sziasztok!

Jelenleg csak az ezüst essence nyomdázós lakk van meg, előtte megvolt a fehér is, a feketét pedig még nem próbáltam, de ami késik, nem múlik. :]
Szóval most az ezüstöt fogom kivesézni.



Csomagolás: A régi Colour&Go lakkokéval megegyező az üvegcse formája, mérete, és a kupaké is, azzal a különbséggel, hogy lila a kupakja, és szép ezüst indás minta van rajta. (Csak a csúnya fehér matricától nem látszik)



Az üveg nyaka is olyan, mint a Colour&Go lakkoké, nekem semmi gondom nem volt/nincs velük, pont jók voltak szerintem.



Ecset: Mily meglepő, ez is olyan, nem lekerekített, "hagyományos" ecset, szerintem ez a nyomdázáshoz egyébként is jobb.

Lakk: Ez az, amiben teljesen más a többi lakktól, ugyanis nagyon pigmentált, sűrű, erőteljes fedésű a lakk. Az állaga elsőre olyan volt nekem, mint amikor egy lakk elkezd már sűrűsödni, de ez kell is, hogy maradjon a mintában lakk.

Használhatóság: Nyomdázásra tökéletes, de múltkor az egész körmömre kentem, és oda is használható azért alkalomadtán. :]

Tartalom: 5 ml

Ár: Ha jól emlékszem, 6-700 Ft körül van

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében nálam ez az ezüst 10/10, mert teljesen meg vagyok vele elégedve, a fehérről ugyanezt nem tudnám elmondani, de ezt csak ajánlani tudom.

Ti használtok körömnyomdát? Ha igen, milyen lakkal szoktatok nyomdázni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Egyetlen dolgot utálok benne, hogy mindenem csupa csillám lesz tőle, ezért én ritkán használom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, de kárpótol a végeredmény :]
      Egyébként ezt holnapra akartam időzíteni... :D

      Törlés
  2. Nekem is megvan ez a lakk és még elégedett is vagyok vele. (mondjuk 600ft-ot nem adnék érte, akciósan jutottam hozzá)
    Ezen kívül én a Moyra fekete díszítőlakkját használom még nyomdázásra. Jó,jó de közelébe se ér ennek a speckó lakknak. Beszerzésre vár még a fehér, de csak ha leárazzák!!
    Köszi a tesztet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fehér nekem sajna nagyon hamar besűrűsödött, bár azt tényleg sokat nyitogattam, mikor még nagyon bénáztam a nyomdázással, én leárazva nem is láttam még őket :O

      Törlés
  3. Amikor megvettem megpróbáltam vele nyomdátni, de nekem az istennek sem sikerült. =( Úgyhogy félre is tettem, azóta nem próbálkoztam a nyomdázással. De ami késik nem múlik. A multkor viszont elővettem egész körmös festésre és nekem is tetszett úgy is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem próbálkozz még, menni fog az :P

      Törlés
  4. konad lakkot hasznàlok nyomdàzàsra.nekem az a favorit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, biztos jobb lehet ennél, bár szerintem nem mostanában tudom meg :P

      Törlés
  5. szia! nekem fehérbe van, de az egy..sz... szerintem!
    Nem szeretem ez jónak tűnik.
    Az essence nyomdázós fehér lakkom van, tudom hogy sűrűnek kell lennie a nyomdázáshoz, de az már sztem túl sűrű.
    Ha ez jó akkor lehet meg merem venni, hogy így írtad, mert a fehérrel nagyon sz... mintákat készítekk...., meg sem merem mutatni....:( Olyat :)
    Kérdéseidre a válasz:Igen próbáltam, a körömnyomdázást, de nem jön össze, de akkor a fehér lakk volt az oka. Hogyha te is azt mondod hogy a fehér nem valami jó! Essence fehér, és megveszem az ezüstöt legközelebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kifejezetten rossz, de azzal kezdtem el próbálgatni, így nagyon sokat nyitva volt, emiatt gondolom össze is sűrűsödött hamarabb, mint pl ez, de szerintem egy próbát megér ez az ezüst :]

      Törlés
    2. legközelebbi rossmann látogatásnál meg is lesz!!

      Törlés