2012. november 30., péntek

Xmas Projekt - DIY - Adventi kalendárium

Sziasztok!

Esztinél (ITT) olvashattátok már, hogy egy kis karácsonyi DIY projektbe kezdünk páran.


Az első téma az adventi kalendárium, először semmi ötletem nem volt, aztán túl sok, de megvalósítani nem tudtam, aztán végül egy kicsit összekötöttem a kellemest a hasznossal és ez lett a végeredménye:




Amire szükségünk van:
- Fa ruhacsipesz
- Piros, fehér és fekete körömlakk
- Pontozó
- Ha úgy gondoljuk, strasszkő
- és lényegében véve ennyi.

Amint látjátok, az 5. és 6. Miki eléggé rózsaszín lett, én nem tudom, mi van a Lora lakkokban, de durva cucc lehet, ha a fehér lakkot rákenve így átüt.. :D

És akkor, amiért írtam, hogy kellemest a hasznossal, én ezt most ajándékozás céljából készítettem, de akinek van kedve, ideje, türelme csinálni 24 darabot, az pici számozott tasakokra rácsípteti, és kész is. :]

Sőt, igazából amiért még jó volt ez, elhasználtam 3 lakkot, amit bár szerettem, de a körmömre nem nagyon tudtam már..

Hogy tetszik Nektek? Szoktatok adventi kalendáriumot venni/kapni még? Én már évek óta nem kaptam, de most nagyon szeretnék egyet, már csak az érzés miatt is.. Bár régen mindig első 2-3 nap befaltam az egészet, most nem tenném (remélhetőleg). :D

A többiek munkái:

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

25 megjegyzés:

  1. Jajj a csipeszes kalendáriumok olyan cukik :) Aranyosak lettek Télapóék :) Ha jól emlékszem nálunk sose volt, de most csinálok egyet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nálunk is "csak" ilyen bolti csokis kalendárium volt mindig :]

      Törlés
  2. Rájöttem miért olyan furik a mikulások. Nincs bajszuk. :D Egyébként klassz ötlet, láttam én is neten mikor nézelődtem. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :D
      Én mondjuk ezt úgy találtam ki, hogy a pincében cigiztünk, és megláttam apu régi facsipeszeit, és ez ugrott be, szóval nyilván láttam már valaha ilyesmit, csak elraktározta a tudatalattim :P

      Törlés
  3. Ó, hát ezek nagyon aranyosak!:)

    VálaszTörlés
  4. Irtó édesek :) Én még félkész stádiumban vagyok, de nemsokára kint lesz nálam is (remélem).

    VálaszTörlés
  5. A Lora lakkal én is tapasztaltam ilyet. konkrétan díszíteni használtam, egy-két pöttyöt, és másnapra az egész színtelen fedőlakkot megszinezte. Szóval én azóta nem is nagyon használom inkább,mert elég volt egyszer dolgozni duplán miatta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a körmeimen semmi gond nem volt vele, ezért is lepődtem meg ennyire :D

      Törlés
  6. Ez tiszta jó lett! :D
    Nekem nagyon tetszik...:D
    Én nem szoktam kapni, de nem is nagyon hiányzik.../több csokit tudok venni olcsóbban, és a csoki az csoki*-*/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Hát igen, de megvan a maga érzése, hogy egy nap egy csoki, milyen minta lesz rajta, stb :P

      Törlés
  7. Jaj, nagyon tetszenek ezek a mikik! :-)

    VálaszTörlés
  8. nagyon cuki lett!! nagyon tetszik!! ötletes!!

    VálaszTörlés