2012. november 24., szombat

Csillogó körmök verseny

Sziasztok!

Én is jelentkeztem Erzsinél a Csillogó körmök nevezetű versenyre, hátha több sikerem lesz, mint a sminkesnél.. :]

A téma karácsony volt, az első lakkozásomat a múlthéten vásárolt candy cane nyalóka ihlette, fehér alapon piros és zöld csíkokkal, ez elég karácsonyi alapból, de a mutatóujjamra került egy karácsonyfa is:






A második pedig inkább elegáns, mint konkrétan karácsonyra utaló, de szerintem egy karácsonyi vacsinál is megállná a helyét:





Ha tetszik az általam készített 2 manikűr, kérlek Titeket, szavazzatok rám, IDE kattintva megtehetitek az oldalsávban. 

Annyit hozzátennék, hogy az első manikűr nem maradt a körmeimen sokáig, ugyanis nagyon hamar elkezdtek felválni a körmömről a szalagok, hiába kentem át őket fedőlakkal. :(

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét!

10 megjegyzés:

  1. A második tényleg olyan elegáns, egyszerű, mégis szép, milyen lakkokat használtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a H&M Nude és a H&M Gold Glitter lakkokat, a gyűrűsujjamra pedig az essence You Rock! kiadásból a Cut Off The Beige-t és arra a H&M Gold Glittert. :]

      Törlés
  2. Már én is épp kérdezni akartam, hogy miket használtál! Nagyon tetszik mindkettő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      A H&M lakkokat amúgy még Flory-nál nyertem, nagyon jó szerintem, és örültem, mert magamtól nem szereztem volna be :]

      Törlés
  3. Nagyon cuki az első a cukorkával, a második meg szép elegáns! :)

    VálaszTörlés
  4. Szavaztam rád, nagyon szurkolok neked!!! Remélem továbbjutsz majd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülnék neki, ha már a sminkesnél nem jött ösze :]

      Törlés