2012. november 19., hétfő

Butterfly szemhéjpúder - TESZT

Sziasztok!

Ezt is még Esztitől kaptam, és bár maguk a színek ott a helyükön tetszettek, nem igazán éreztem őket magaménak... Viszont kipróbáltam, és igazán megtetszett. ITT láthattátok már sminkben, egész héten így sminkeltem magam, úgy megszerettem. :]



Csomagolás: Egyszerű, fekete-átlátszó, kör alakú műanyagban van, nekem ezzel semmi gondom, ugyanis elég jól zár, és mint már említettem, ez fontosabb szerintem, minthogy jól nézzen ki a csomagolás. (Persze, jó, ha szép, de ez másodlagos csak)


Tartalom: 3 gramm



A hátulján van (volt) az ára, és leírás, információk, szóval a szokásos.



Tartalmaz: 3 szemhéjpúdert és egy pici applikátort, sokan azt mondják, hogy ezek használhatatlanok, de én szeretem őket használni, pl. azt ami a Sleek vagy a MUA palettákban van, tehát ami gumis vagy szivacsos. Ellentétben ezzel, ez ugyanis ilyen kis pamacs-szerű valami, bársonyos, ezért nem igen lehet használni.

Szín, pigmentáltság: Az első két képen szemhéjalap nélkül, a második két képen pedig alappal látható, alap nélkül sem használhatatlan, de azért kell alá szerintem.





A három szín, mint már mondtam is, nagyon szépen illik egymáshoz, amennyire nem tudtam elképzelni eleinte, hogy mennek egymáshoz, annyira tetszik most.

Tartósság: Kell alá az alap, úgy kibírja akár reggel 8-tól este 6-ig, tehát 10(!) órát, úgy, hogy nem mászik el, minimális a kopás és nem ráncosodik, nem ül be a szemhéjba.

Használhatóság: Nem rossz, sőt! Én kifejezetten megszerettem, s azt kell mondanom, hogy szerintem jól is áll, mármint kiemeli a szememet. Ahogy az első 3 képen látszik, eléggé porol, de leginkább a tartón belül, tehát az arcom nem szokott szemhéjpúderben úszni, mikor használom.

Ár: Nem akarok hazudni, és ez is ajándék volt, de úgy is volt már egy ilyenem kékben, azt kb. 400 Ft-ért vettem, abszolút megéri!

Beszerezhetőség: Eurósboltok, százforintos boltok, szóval nem egy drogériás dolog, de megéri kutatni utána szerintem!

Összességében véve ennek a terméknek 10/9,5 pontot adnék, mert az applikátor itt tényleg hasznavehetetlen, de ez legyen a legnagyobb gond. (szerencsére ez is :] )

Nektek van ilyen Butterfly szemhéjpúderetek, vagy valami más a márkától? Ha igen, milyen? Hogy álltok a zöld színnel? Szoktatok olcsóbban is piperecuccokat vásárolni, vagy a drogériás márkák alatt nem vásároltok?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

11 megjegyzés:

  1. Nekem Butterfly körömlakkom van, ajándék volt a barátnőmtől. Az arcomra csak drogériás cuccot használok, nem tudom, miért így alakult, de a körömlakkokban nem válogatok jöhet bármi, aminek tetszik a színe és kifizethető. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van nekem is kettő, nem rosszak, ill. az egyik az a bizonyos világosrózsaszín, amit mamásnak tituláltam, de fedőnek jó :P

      Törlés
  2. Tényleg nagyon jól áll neked ez a szín :)
    Nekem csak egy Butterfly körömlakkom van, amivel elégedett vagyok: 300ft 16ml, nagyon tartós, nem pattog le, fokozatosan kopik a körömvégnél. Csak irtó büdös :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nekem nem büdösebb, mint bármelyik másik lakk :O

      Törlés
  3. Mindig tetszettek ezek a mini paletták, de magamon sose tudtam elképzelni a színeket. Meg talán bénán festeném is ki magam :'D Na majd egyszer..

    VálaszTörlés
  4. Nekem monoim vannak Butterflyból, azok ugyan így néznek ki, csak 3 kicsi helyett egy nagy kör van benne. Sőt, nemrég vettem egy négyes palettát, de nem ilyen a csomagolása, nagyobb jóval és tekerős. Az összes matt szín, amiket birtoklok, és azt kell mondanom, nagyon jók, aki olcsó matt színt keres, azoknak ajánlom.

    Tetszik a kis palettád, most nagyon rá vagyok kattanva egyébként is a zöldre :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De érdekes, itt csak ilyen 3-as darabokat láttam még, se monot, se négyest :O
      Ez inkább kicsit csillámos szerintem, de nem az a nagyondurván fényes, meg a kék is, de nagyon bejön :]

      Törlés
  5. Nekem is Butterfly körömlakkom van rózsaszín, világos lila, és világos bronz,anyósomtól kaptam tavaly karácsonyra, szeretem, ez is biztos jó.
    És tetszik a színe is!
    puszi Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is amennyire nem tudtam magamon elképzelni, most olyan nagy a szerelem :]
      Nekem 2 lakkom van, de csak a"simát" láttam még Veszprémben, másoknál meg olyan szépeket szoktam, mármint volt ami holografikus :O

      Törlés
  6. Nincsen a Butterfly márkától semmim talán azért,mert nem igazán találkoztam még velük.
    Nekem mindegy,hogy honnan van pl. egy szemhéjpúder,ha tettszik,megfizethető és jó minőségűnek tűnik akkor elhozom. :)
    Szépek ezek a zöld színek. :)
    Szeretem a zöld színt,de nem minden árnyalatban.

    VálaszTörlés