2012. november 27., kedd

Brownies

Sziasztok!

Nem süti recept jön, bár az is lesz hamarosan remélhetőleg. De most a körmeim mutatom meg Nektek.
Vasárnap este csináltam, de sajna néhol a sötétebb valami oknál fogva megfogta a világosabbat (pedig ugyanúgy használtam, ahogy szoktam a fedőlakkot), így szerintem ma búcsút is mondunk egymásnak, mert rettenetesen zavar, hogy "hibás"..

Na de nézzük is, a képekért bocsánat, atombéna vagyok bal kézzel fotózni, de ez lett a kevésbé csúnya (kivételesen).





A legegyszerűbb, celluxos módszerrel csináltam, ez nálam ilyen bármikor bevethető dolog. Alaplakk a szokásos essence 24/7 , alapnak a Rimmel Lycra Pro - Beige Babe lakkot használtam (megint 3 réteg kellett, és ez nekem már nagyon nem jó, hiába szeretem a színét, egyre jobban utálom a pepecselés miatt... :( ).
Ezután a felét lefedtem cellux-szal, és a Flormar U32-es lakkal egy rétegben átlakkoztam, majd btgn fedőlakk és kész is.

Maga az összeállítás nekem tetszene, de ha jobban megnézitek, itt is látszik a vakus képen, hogy a mutató- és középső ujjamon összemaszatolta.. :(

Nektek hogy tetszik? Megvan ez a Rimmel lakk? Ha igen, Ti hogy álltok vele?


Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jól mutat a Flormar lakk ezen a színen, szerintem szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nekem is tetszik, de annyira idegesít, hogy belecsíkoztam, amit nem is értek hogyan, mert ugye a sötétebb van felül, és a körömágyamtól kezdtem átkenni a fedőlakkal, mégis az alja sötétebb csíkos lett.. :D
      Azt hiszem erre lehet mondani, hogy ehhez már tehetség kell :DD

      Törlés
  2. Ez a Flormar lakk gyönyörű :)
    Egyébként viszonylag egyszerű a magyarázat a csíkozásra: a fedőlakk feloldotta kicsit a sötétebb lakkot, ami az ecseten maradt, így foghatta be a felső színt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is erre gondoltam, de eddig nem volt ilyen gond :(
      (viszont az újabb lakkozásnál is ez van..)

      Törlés
  3. Szép lett, nekem fel sem tűntek a hibák, amíg nem írtad le őket ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ez az a szitu, amikor nem is látszik nagyon, de én tudom, hogy ott van és iszonyatosan zavar :D
      (más meg ránéz, és észre sem veszi :P)

      Törlés