2012. november 15., csütörtök

Birds

Sziasztok!

Végre ide is eljutottam, megcsináltam a madaras körömnyomdás körmöket, tegnapelőtt ugyan jól felidegesített, ma újra nekiálltam, ezt láthatjátok most. :]

Nem akartam ugyanolyanra minden körmöm, ezért a két madár mintát használtam, az alap a Chic Reloaded lakk volt, erre nyomdáztam az essence ezüst nyomdázós lakkjával.

Bal kéz:




Jobb kéz:


Remélem, tetszik Nektek, bár amint látjátok, a "teli" mintás madár (a gyűrűs és mutatóujjamon) néhol hiányos, egyszerűen ezt a legnehezebb felvinni, mert vagy a közepéből kapja ki a lakkot a lehúzó, vagy a szárnyairól.

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

20 megjegyzés:

  1. àh nagyon jo lett.nekem az essence nyomdàzos lakkja nem mukodik :( nem tuom mièrt :(:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nekem ez meg a fehér volt meg még, de mindkettő jó volt, csak a fehérrel sokat gyakoroltam, így elég hamar beszáradt szegényke, a feketét még nem próbáltam, de Bettitől csak jót hallottam róla, lehet csak pont belenyúltál egy rosszba? :(

      Törlés
  2. Szuper lett! Ügyes vagy :)))) Nekem a fekete van meg az Essence-től és szeretem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Majd lassacskán azt is be kéne szereznem :P

      Törlés
  3. nagyon jó lett, ha nem mondod nem is vettem volna észre az az ici pici darabot, nekem nagyon tetszik!!
    szép madarak!!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Köszi :]
      Tesóm szerint halak és madarak.. :D

      Törlés
  5. Jók lettek! :) Velem is egy csomószor előfordul, hogy a lehúzóbigyusz kiszedi a mintából a lakkot.. Néha jobb kártyával lehúzni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem ennél az egy mintánál szokta, van műanyag meg fém végű is, de általában inkább a műanyagot használom, az nem sérti fel a lemezeket :]

      Törlés