2012. november 22., csütörtök

Barna-zöld smink

Sziasztok!

Már jó ideje nálam van egy szép barna avonos szemhéjpúder, amit Pancsitól kaptam (még egyszer köszi, innen is :]), nagyon szép, de eddig leginkább magában használtam bőrszínnel a nagyonsietős reggeleken.
De gondoltam már ideje lenne legalább egy normális sminket készíteni vele, ennek ma jött el a napja.
A Catrice - Have You Seen Alice? szemhéjpúdere lett a másik domináns szín, és a zöld e.l.f. szemceruza tette fel a pontot az i-re.

Első körben halvány szájfénnyel láthatjátok, aztán kipróbáltam, milyen rúzzsal.

Szájfénnyel, természetes fényben:


Szájfénnyel, vakuval:


Rúzzsal, természetes fényben:

Rúzzsal, vakuval:

Használt termékek: 

A két BB krémet 1 az 1hez arányban összekevertem, de nagyon nem tetszik így a bőrömön, külön-külön jobb számomra.

Szerintem nagyon szépen összeillik ez a zöld és a barna, Nektek hogy tetszik?
Legyen teszt az avon szemhéjpúderről?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Szép lett a smink!
    Nekem tetszik nagyon ez a barna-zöld összeállítás.
    Nem szeretem a zöld színt egyébként, de szemhéjpúderbe igen.Bár azért minden napra nem kenném fel, de egy buliba vagy valahová mennék biztos. Hétköznapra én a rózsaszín és halvány árnyalatokat részesítem előnyben. Összességében tetszik ez a smink amit készítettél, és egy buliba biztos megcsinálnám.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nekem van, hogy még belefér hétköznap is a sötétebb szem, ha nem túl csillogós :]

      Törlés
  2. Széép !! NAgyon széép vagy :) !!

    VálaszTörlés
  3. Szép lett jók így együtt. :)
    Szerintem simán vállalható bármikor. :)

    VálaszTörlés
  4. Jól állnak ezek a színek! :)

    VálaszTörlés