2012. november 1., csütörtök

Balea Csokoládé-Füge tusfürdő - TESZT

Sziasztok!

Amióta megvettem, ezt a csokis tusit használom, egyrészt mert ezt mondtátok többen, hogy ezzel kezdjem, másrészt a másik (a mandulás cseresznyés) szerintem marcipán illatú. (Betti, neem, nem az :D) És én imádom a marcipánt. Képes lennék egész nap szagolgatni, eszegetni, úgy, hogy nem unom meg.
De a csokis-fügés lesz most a kivesézésem tárgya, a marcipánról majd máskor áradozom.. :]



Csomagolás: Tusfürdőknél nem ez a lényeg, de mégis, olyan guszta, olyan jól néz ki az a csoki meg az a füge ott, olyan guszta a két kis macaron, és szerintem vidám ez a külső. Semmi felesleges csicsa nincs rajta, de mégis olyan üdítő ránézni.



A hátulján információk több nyelven, vonalkód, lejárati idő, és füge és csoki. nyamm!

Természetesen az összetevők és a magyar nyelvű leírás is megtalálható rajta:

Fogyasztásra nem alkalmas! Szóval ne együk meg!!! :D

Illat: Egy szóban? Csokibolt, imádom! Amikor tusolok vele, olyan érzés, mintha egy ínyenc csokoládéboltban lennék, és ettől olyan jó is lesz a kedvem. Alapból nagyon szeretem a finom illatokat, a finom illatú tusfürdőket, de a hidegebb időben előtérbe kerülnek a csokisabb, kakaós, "karácsonyosabb" illatok, és ha ehhez valami gyümölcsillat társul, még jobb.
Érezni benne a csokit, a fügét, és szívem szerint beleennék, gondolom ezért is írták rá, hogy erre nem való.. :D
Viccet félretéve, előre félek, hogy elfogy, és már nem lesz.
Külön tartósságot nem szeretnék írni, hiszen nem olyan ez, mint egy dekorkozmetikai termék, de ha este zuhanyzok/fürdök, az illatát másnap még érzem délután, halványan, de érzem.

Állag: Nem olyan folyékony szappan állagú, de nem is annyira tömör, mint például a baba tusfürdők, valahogy a kettő között félúton. Részemről inkább legyen hígabb, folyékony szappanos az állaga, ez még belefér, de a túl sűrű állagúakért nem vagyok oda, valahogy olyan nehezen kenem el, vagy hogy mondjam, de ez még a kenhető kategória nekem.

Tartalom: 300 ml csoda!

Ár: 270 Ft volt

Összességében véve, ilyen árért, ennyi, ilyen tusfürdő, megéri! Nagyon megszerettem, eleinte még szaglásztam is a kezem fürdés után, tényleg isteni az illata!

Ti hogy álltok a tusfürdőkkel? A sima, semleges, vagy az illatos változatokat szeretitek? Melyik a kedvenc tusfürdőtök? Milyet használtok most?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. Na jó, ezt megnézem magamnak :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, lesz még, itt a veszprémi dm-ben, amelyikben voltam már nem sok maradt :S

      Törlés
  2. Én is ki fogom próbálni! :) Nálam első sorban az illat a lényeg egy tusfürdőnél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából én még olyan nagyoncsoda tusival nem is találkoztam, amitől magától húdeszép lesz a bőr, meg hát logikus szerintem, hogy nem az ápolás, hanem a tisztítás a lényeg a tusfürdőnél (meg az illat:P)

      Törlés
    2. Ha nincs időm (vagy kedvem) testápolózni, akkor próbálok olyan tusfürdőt használni, ami nem szárít, a Dove nálam nem jött be, sőt, jobban szárított, mint a többi, az Avon lótuszos bőrradírjától viszont pihe-puha a bőröm :-)

      Törlés
    3. Na a dove nálam mindig mindenből inkább ártott, mint használt :(

      Törlés
  3. Én megszaglászgattam ezeket, de nem tetszett az illatuk. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk én alapból úgy indultam neki, hogy szerintem tipikusan olyanok, hogy vagy nagyon beleszeret az ember ezekbe vagy nagyon nem :]

      Törlés
  4. rendesen betankoltam a csokis-fügésből,mert télen is csak karácsonyi illatú tusikat vagyok hajlandó használni :)
    a testápolóját is ajánlom,engem jól hidratál(normál bőr),gyorsan beszívódik..és az illata isteni :DD

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Óóó, szerintem már nincs, pedig vészesen fogy, na majd találok helyette mást :P
      A testápolóm a ziaja kakaós testápolója, na az csokicsoda :P

      Törlés
  6. Ezt mindig elkapkodják, sosincs :( szóval nekem a másik van meg:$ isteni annak is az illata :) ennyi pénzt meg simán megérnek:D

    VálaszTörlés
  7. Ugyanezt kezdtem el most én is használni és egyszerűen imádom! Nagyon jól összefoglaltad az illatát, teljesen egyetértek veled! :)

    VálaszTörlés
  8. En is vettem belole kettot, mert nagyon szeretem a csokis illatot. Mondjuk ez inkabb kakaos sztem.
    Emlkezetek arra, hogy jo par eve volt a DM-nek kortes-csokis tusfurdoje? Na, az olyan jo volt, nem tudom, miert szuntettek meg :( vagy lehet, hogy kulfoldon vettem, azert nem talalom a boltokban....?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, arról nem tudtam, hogy olyan is volt, lehet hogy akkor külföldön vetted tényleg :]

      Törlés
  9. Én már hármat vettem belőle, imádom

    VálaszTörlés