2012. november 7., szerda

Baglyos körmök essence termékekből

Sziasztok!

Ti is, de én is vártam már, hogy kipróbáljam a többi mintát is az új nyomdalemezről, és a bagolyban "állapodtunk meg", így ezt hoztam most Nektek.

Az alaplakk a 24/7 base volt, az alapszín az essence Grey To Be Here lakkja volt 2 rétegben, és erre jött a nail art magnetics - hex hex! lakkjával a nyomda, majd a BTGN fedőlakkal zártam a sort.

Nem ez volt az eredeti terv, de akkora a szerelem ezzel a szürkés lakkal, hogy egymás után kétszer is utána nyúltam, tényleg nagyon szép!




Nos.. Mint látjátok, még mindig nem tudom ugyanoda nyomdázni a kis mintákat a körmeimen, illetve a középső ujjamon kicsit el is csúszott, így az a bagoly dundibb lett a többinél. De nem elégedetlenkedek, nem mosom le, mert tökéletesen egyformák azt hiszem talán sosem lesznek, így most beérem ezzel, nem lehet minden bagoly egyforma a természetben sem.. :D

Összességében szerintem aranyos a minta és ez a két lakk is jól passzol egymáshoz, és ne higgyétek el, hogy a bagoly már ciki, szerintem nagyon is szépek még mindig a baglyos dolgok! :]

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a baglyokkal?
Nemsokára jövök a másik madaras körmökkel, köszönöm a figyelmet és szép napot!

16 megjegyzés:

  1. "így most beérem ezzel, nem lehet minden bagoly egyforma a természetben sem.." Ez tetszett :)
    Szerintem is le kell sz.rni, hogy állítólag éppen mi a ciki meg mi nem az, a bagoly cuki és kész :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát na, mindig zavar, hogy nem egyformák a körmeim, de mintával úgysem lesz ugyanolyan :D

      Törlés
  2. Ja és persze dundi bagoly for president :D

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon aranyos a minta, bár nekem nem szokott tetszeni, ha minden körmön ugyan az a kis minta van. Jó lenne ezzel a lemezzel összefutni valamelyik drogériában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkoztam, hogy csak a gyűrűsre, de úgy olyan kis árva volt :D
      Biztos lassan rálelsz Te is :]

      Törlés
  4. Én szeretem a baglyokat, ez is nagyon aranyos lett! :)

    http://jinglingapricot.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tettszik cukik a baglyok. :) :)
    Szeretem a baglyokat akár divatos akár nem. :)

    "így most beérem ezzel, nem lehet minden bagoly egyforma a természetben sem.." -- Ezen jót nevettem,de teljesen egyetértek veled. :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Igen, megint rám jött a "elégedetlenkedek, de már megint miért, hát érjem már be" :D

      Törlés
  6. Szerintem ez irtó cuki lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Én szeretem a baglyos dolgokat és szerintem cuki!
    Mint ahogy ez a bejegyzés is jó lett és a körmeid is szépek, igazad van nincs 2 egyforma bagoly.
    De nekem nagyon cuki.
    Gratu hozzá.
    (egyre jobban megy nekem is a nyomdázás de még nem mutatnám meg majd nemsokára, a blogomon, remélem :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hamarosan szerintem belejössz majd Te is :]

      Törlés