2012. november 5., hétfő

Alterra Repair Shampoo - TESZT

Sziasztok!

Többen is kértétek, illetve alapból is akartam írni az Alterra makadámdiós-fügés samponról, de mindenképp használni akartam gy ideig előtte.
Már majdnem elfogyott az első flakonnal és meg is vettem a második flakonnal is, így azt hiszem, megérett a vélemény már.


Csomagolás: A szokásos Alterra samponok csomagolása, szerintem optimális, nem túl vékony és nem túl bumszli, tehát könnyen tudom megfogni, megtartani. Ezen kívül nekem tetszik, hogy mindegyik fajtának más a kupakja és az elején az a minta, amilyen maga a sampon, jelen esetben makadámdió és füge van a képen.


Ár: Ha jól emlékszem, 650 Ft, csakúgy, mint a többi (kivéve a koffeines, az azt hiszem 800 volt).

Tartalom: 200 ml, nekem ez heti 2 hajmosással kb 1-1,5 hónapra szokott elég lenni.

Illat: Kellemes illata van, nekem kifejezetten tetszik, még másnap is szoktam érezni.


Ígéret: alapos tisztítás, a sérült hajat elegendő vízzel látja el, könnyebb kifésülhetőséget biztosít, selymessé teszi a hajat és erősíti a haj szerkezetét.

Tapasztalat: Nem nagyon habzik az első mosásnál, de második nekifutásra már habzik (de nem annyira, mint a szilikonos samponok). Mosás után a szokásos barackos búzás balzsamot szoktam használni, ami után megint nagyon száraznak érzem vizesen a hajam, és nehéz is kifésülni. Viszont szárítás után finom puha, selymes. Azt hiszem, maga a sampon jó lesz, de a balzsamot nem veszem újra, hanem valami mást kerítek helyette. (Írja is a gránátalmás balzsamot és pakolást, így ha a barackos elfogy, az lesz a soron következő.) Viszont amit észrevettem, hogy kevésbé töredezik a hajvégem és nem zsírosodik olyan hamar a hajam, mint a Sensitive samponnál, viszont a tornázások miatt "muszáj" megmosnom heti két alkalommal.

Összességében: A három általam próbált Alterra sampon közül eddig ez tetszik legjobban, viszont most jöttem rá, hogy a balzsam nem lesz nekem való (időben..), így azt le fogom váltani. A sampont magát eddig ajánlani tudnám, de más balzsammal.

Ti milyen sampont használtok? Próbáltátok már ezt? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, szeretnétek kipróbálni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

13 megjegyzés:

  1. szia! nem próbáltam még ezt a sampont. Nem tudom, hogy kipróbálnám e, elég érzékeny a fejbőröm,esetleg akkor próbálnám ki ha van belőle korpás hajra.
    Most Garnier samponom van korpás hajra.
    Köszi a posztot tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nekem sosem volt korpás a hajam, csak amikor korpásodás ellenivel mostam meg egyszer, na azóta nem veszek ilyen direktbe valamire kategorizált sampont :S

      Törlés
  2. Köszi a tesztet, nagyon kíváncsi voltam rá.
    Kíváncsi leszek, másik balzsammal jobb lesz-e. Majd írsz arról is? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy írok! ;]
      Csak fogyna már el... Komolyan, a balzsamját néha úgy érzem, kifogyhatatlan, jó, csak a hajam kb felére szoktam tenni, de nagyon sokáig elég. Remélem akkor már a másik is tartalmas lesz :P

      Törlés
  3. Szerintem a gránátalmás balzsamot és hajpakolást imádni fogod. Nekem göndör a hajam, gondolom, mint fodrásznak, nem kell bemutatnom, hogy az gyárilag milyen száraz és töredezésre hajlamos... bő fél éve használom (samponnak én is más Alterrát használok), akkor lett levágatva a hajam, és azóta se törik a hajam vége és nem is száraz... Nekem ez felért egy csodával:) Annyira jó a balzsam, meg ez az egész szilikonmentes hajápolás, hogy a pakolást már nem is használom, csak ha valami extra szárító hatás éri a hajamat - ez nyáron a strandolás/Balcsi volt, ilyen szutyok időben meg az uszi, illetve amikor sapkás idő van, beszoktam fonni a hajamat, hogy rámférjen a sapka:D és ha 2-3 alkalommal fonva van a hajam, akkor a hajvégeket extrán szoktam ezzel kényeztetni, de fél év alatt nem fogyott el 2 tubus, ami nálam hatalmas nagy szó:) De azért majd kíváncsi leszek a tapasztalataidra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom egyébként, hogy mért nem akartam eddig kipróbálni, talán abban bíztam, hogy csak a kezdeti nehézségek miatt, de ez már tuti nem az. Így viszont a gránátalmás elég kecsegtetően hangzik, remélem, hogy nekem is bejön majd :]

      Törlés
  4. Én épp ma vettem meg az első alverde samponom, színvédőset. Jó lenne a vörös hajamra valami klassz sampon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben rájöttem, hogy ez alterra, és rossmann márka, én meg dm-es alverde-t vettem. :D Mindig keverem. :/

      Törlés
    2. Nem baj, én is mindig kevertem, mikor elkezdtem használni :D
      És a színvédős is szilikonmentes amúgy?

      Törlés
    3. Jep. Még nem próbáltam, de ma már azzal mosok hajat, bár még a Baleás-ból is van, de nem bírok várni. :D

      Törlés
  5. Én az Alterra mandulás samponját használom, érzékeny fejbőrre. Hát eddig viszket a fejem tőle, meg korpás is :S. Az illata tetszik. Azért elhasználom, hátha még is pozitív lesz róla a véleményem :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezelőtt én is azt próbáltam, a fejbőröm viszketett, a hajam zsírosodott... :S

      Törlés