2012. október 16., kedd

Undressed VI.

Sziasztok!

A tegnapi sminkem mutatom meg ma Nektek, ismét a MUA Undressed palettához nyúltam. Már vásárlás előtt imádtam, és ez azóta csak még jobban fokozódott. :]

Nem akartam túl feltűnőt, de túl egyszerűt sem, inkább a sötétebb színek felé orientálódtam. Bár tegnap melegebb volt, most meg sötét, nyomasztó idő, szóval mára jobban illene.. :D

Vakuval:


Természetes fényben:


Nekem ez a határ, ami még éppen elmegy nappali sminkként is, nem lett életem műve, de sietnem is kellett már, illetve egyre inkább azt veszem észre, hogy nem szeretek lámpafénynél sminkelni. Vagyis nem annyira, mint szép, természetes fénynél. Ez utóbbiban pedig mostanában reggelente amúgy sem jut sok, főleg, hogy a sötétítőmet még mindig csak félig tudom felhúzni.. Na mindegy, majd hozzászokok. :]

Amiket használtam:
- Nivea Make Up Starter krém
- Garnier BB Krém

- Szokásos essence mono a szemöldökömre
- Lovely hármas pirosító
- Avon CT szemceruza - barna
- Blistex máslnás limonádés ajakápoló
- Catrice Revoltaire Velvet Matt rúzs- Nude Alarm
- Max Factor Max Effect Gloss Cube szájfény - Chocolate Brown
- essence - smokey eyes szempillaspirál
- Undressed palettából:
* Shade 2
* Shade 4
* Shade 10
* Shade 12

És itt döbbentem rá, mennyire jó, hogy van a barnák közt kék, nekem nagyon tetszik ez a párosítás, szerintem remekül passzolnak a barna és kék színek bizonyos árnyalatai egymáshoz.
Illetve rájöttem, hogy a Catrice Nude Alarm rúzson nagyon szépen mutat ez a Max Factor szájfény. Olyan mintha nem lenne ott semmi, pedig közben mégis. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek az előbb említett két színt együtt?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Az undressed egy szuper paletta, azzal csak jó sminket lehet csinálni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szupernek szuper, de azért biztosan azzal is lehet bénázni :D

      Törlés