2012. október 17., szerda

Toffe To Go + Holo topping, plase!

Sziasztok!

Már láthattátok ezt a lakkot egy sötétebb körömlakkon, a Chic Reloaded-en, ITT és ITT még más alapokkal is.
Most pedig az essence nud glam - Toffee To Go (05) lakkon használtam. Visszafogott, de szép, nem túl feltűnő, de mégsem sima nude lett így.
2 rétegben vittem fel a nude lakkot, majd egy rétegben a toppert, nem az igazi holo hatás még mindig, de élőben jobban látszik, mint képeken, főleg, hogy nem is sikerült napnál fényképezni..
A topper nem átlátszó, hanem egy halvány rózsaszínes alapban van, így a nude színből egy kellemes púderszín lett, ahogy felkentem rá.

Természetes fénynél:

Vakuval:


A 2. kép adja vissza igazán azt, amit mondjuk napfényben, vagy erősebb lámpafénynél látok, az utolsót pedig csak a színek miatt tettem fel.
Amúgy nevessetek ki, de nekem a buszok csillogós padlója jutott eszembe, az is olyan, hogy ha csak állok egy helyben, simának látom, de ahogy megmozdulok (jelen esetben meg az ujjaimat mozgatom), csodásan csillog villog. :]

Nekem nagyon tetszik ez a kombináció így, tényleg nem túl feltűnő, de tetszetős, sőt, én azt mondom, ha valaki nem szereti a sötétebb lakkokat, vagy úgy alapból lakkozni a körmeit, de valamilyen esemény miatt mégis szeretne lakkozni, szerintem ez lenne a tökéletes.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a holo lakkokat? És a nude lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Buszpadló :D De tényleg olyan :DDD
    Amúgy nagyon tetszik, kis visszafogott, de mégsem. Cseles

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D
      Köszi, pedig azt hittem, Neked nem fog bejönni :P

      Törlés
  2. Nagyon tetszik nekem is!
    Én még nem próbáltam ki az enyém eddig, de ez a párosítás bejött nekem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neme hiszem el, hogy már megint spam-nek jelölte, amit írtál... :S
      Azért köszi :P

      Törlés
  3. Nekem is nagyon tetszik ez a párosítás! Én amúgy is inkább az ilyen visszafogott színeket kedvelem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretek szinte mindent, de sokszor jól esik az ilyen visszafogottabb, főleg, ha tudom, hogy nem biztos, hogy lesz időm a héten lakkozni, akkor inkább ez legyen kicsit kopott, és ne látsszon, mint a sötét, ami nagyon feltűnő :S

      Törlés
  4. Iszonyatosan tetszik a két lakk így együtt *-*

    VálaszTörlés