2012. október 27., szombat

Szerdai smink - Oh So Special + Undressed

Sziasztok!

Ezt a sminket ITT már láthattátok, de kissé már nyúzott állapotban, ezért gondoltam, megmutatom még frissen, illetve kicsit jobban. :]

Természetes fénynél:


Vakuval:


Mostanában eléggé rákattantam a barnára és a kékre együtt, de most megbolondítottam kicsit. :]

Amiket használtam:
- Garnier BB Krém
- szokásos essence mono a szemöldökömre
- Blistex málna és limonádé ajakápoló
- Max Factor Vibrant Curve Effect szájfény - majeste
- Lovely hármas pirosító
- essence You Rock! szemhéjalapozó
- Avon CT szemceruza - barna
- Sleek - Oh So Special paletta:
 * Glitz
 * Gateau
- MUA - Undressed paletta:
 * Shade 2

Nektek hogy tetszik a kék és a barna együtt? Milyen sminket viseltek mostanában?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

4 megjegyzés:

  1. Meg kell ragadjam az alkalmat, hogy elmondjam, nagyon jól áll ez a hajszín, csak úgy világít a szemed tőle :)! Tetszik a sminked is, az OSS paletta nekem mindig nagy kérdőjel volt, hogy kell-e vagy sem, de mostanság már az igen felé tendálok :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár ez még a hajfestés előtt volt, de ilyen maradt a szín, csak lett benne pár szőkített panel :]
      Szerintem az egyik legjobban kihasználható Sleek paletta és a Gateau az ami miatt néha csak úgy kinyitom még nézegetni is, annyira gyönyörű :]

      Törlés
  2. Jó lett,szép. :)
    Feldobja a kéket a Gateau. :)

    Nem tudom miért,de nekem úgy tűnik,hogy ez a Gateau fáradttá teszi a tekintetedet,de lehet,hogy korán reggel vagy este készítetted a képet és ezért van.
    Mondjuk szerintem az összes lila,lilás árnyalatra igaz ez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem csak a reggeli kóma jelei látszottak még a fejemen, bár a lilás színeknél sem szoktam ezt észrevenni, hogy fáradttá tennék a tekintetem, sőt a legtöbb inkább elvonja a figyelmet szerintem az álmos szemeimről, de ez a Gateau egyébként ily aranyos-rózsaszínes, amolyan "rosegold" szín :]

      Törlés