2012. október 4., csütörtök

Smink a Virgin Forest szemhéjceruzával

Sziasztok!

A Catrice Coolibri kollekciójából, akciósan vásárolt szemhéjceruzával már készült két smink, IDE KATTINTVA megtekinthetitek.
Mostanában elég egyhangúan szoktam sminkelni, semmi extra, a lényeg, hogy kibírja az egész napot.
De tegnap kicsit színesebbre vágytam, és gondoltam, hogy ha még úgysincs "igazi" őszi idő, ez még belefér.


Vakuval:


Természetes fényben:



Nagyon extrának ezt sem mondanám, de legalább nem csak szürke és fekete, kis felüdülés volt. :]

Amiket használtam:
- Garnier BB Krém
- Avon CT fekete szemceruza
- Catrice - Coolibri - Virgin Fores szemhéjceruza
- essence - Smokey Eyes szempillaspirál
- essence mono - Dance All Night
- szokásos essence szemhéjpúder a szemöldökömre
- Blistex málna és limonádé ajakápoló
- MUA rúzs - Shade 7
- Lovely hármas pirosító

Nekem iszonyatosan tetszik ez a vibráló zöld szín, egyszerűen imádom, és szerintem elég sokoldalúan fel lehet használni. Ti hogy vagytok vele?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a színe. Olyan nyárias. Csini lett :D én színeset csak alulra szoktam, hallgatom is néha hogy hogynézmárezki?, de nem izgat, nekem tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én igazából meg nagyon sokáig csak felülre mertem színeket használni, de már gyakran használom alulra is. :]

      Törlés
  2. Nagyon jó szín, annyira szépen kiemeli a szemet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, élőben már-már vibrálónak mondható :]

      Törlés
  3. brutálisan jól áll a zöld!!!

    VálaszTörlés