2012. október 29., hétfő

Smink a Lora szemhéjpúdertióval és a S-he rúzzsal

Sziasztok!

Titeket is és engem is nagyon érdekelt, mit tud a Bellalától kapott Lora hármas szemhéjpúder, így pénteken be is vetettem.
Eddig nem volt Lora szemhéjpúderem, mert amikor akartam, nem volt nálam pénz, vagy kinéztem magamnak mást, amikor meg visszamentem, már nyoma sem volt annak, hogy ott volt.
Na mindegy, lényeg a lényeg, hogy eddig jókat olvastam róla, így az olcsó ára ellenére igenis nagy elvárásokkal álltam hozzá. Teszt is lesz majd róla, ezt ott ki is fejtem majd.
Mára egyelőre egy sminket hoztam, amiben mindhárom színt használtam.


Természetes fénynél:



Vakuval:



Amiket használtam:

Nekem nagyon tetszik mindhárom szín, külön-külön is, de így együtt is nagyon szépek, szerintem igazán jól mennek egymáshoz.
Illetve szerintem így együtt szép őszi sminkek készíthetőek vele.
A rúzs még kissé fura, de szerintem jól áll. Azt hiszem, átléptem a saját korlátaim, mármint a rúzsokat illetően, mert beleépült a napi rutinomba, és ha nem is a legfeltűnőbb színeket viselem (mert olyan rúzsom ugye még nincs is nagyon:]), de már nem csak a nude rúzs és a szájfény után nyúlok automatikusan.

Nektek hogy tetszik a paletta és a rúzs? Szeretitek a barnásabb árnyalatú rúzsokat?
A másik kérdés inkább technikai, eddig ugye leírtam, mit használtam a sminkhez, de most egy képet tettem be, hogy jobb nektek? Ha látjátok magát a terméket, vagy csak a nevét?

Köszönöm a figyelmet, szép napot Nektek!

24 megjegyzés:

  1. Amikor megismerkedtem a Lora/Miss Rose szemhéjpúderekkel, túl erősnek találta őket - aztán rájöttem, hogy ha eldolgozom matt bőrszínű szemhéjpúderrel az éleket, sokkal barátságosabbnak érzem a sminket, azóta már szívesen használom őket.
    Barnás rúzst nem nagyon használok, de Neked jól áll!
    A használt termékekről jó egy kép is, én ha nem tudok valamit beazonosítani, úgyis kérdezek :-)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, erre gondoltam én is, bár ez konkrétan tetszik annyira, hogy ne akarjam tompítani egyelőre :$ :P
      Eddig én sem nagyon használtam, valamiért olyan "asszonyosnak" véltem, de most meg úgy tetszik.. :D
      A képnek meg reméltem, pozitívak lesznek a visszajelzések, mégis egyszerűbb így nekem is, már ha hozzászoktatom magam, ez a 3. kép volt, mert egy valami mindig lemaradt, mert reggel már nem volt időm lefényképezni csak délután.. :D

      Törlés
  2. Úristen de szép vagy *.* Megláttam a readerben a képed, mondom wow :):*

    VálaszTörlés
  3. Szép lett a smink, és mint már írtam, a mosolyfaktor is bejön. :)
    Én mostanában kicsit unom a természetes, föld színeket, de lehet ez csak azért van, mert egyre jobban megy a sminkelés, és most már szívesen kísérleteznék élénkebb színekkel, vagy egyáltalán színekkel. :D A zöld és sárgás árnyalatok nagyon vonzanak, bár lehet ez tudat alatt, a hajszínem okozza. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Szerintem inkább maga az, hogy jobban elkezdett érdekelni a dolog, nem? :]
      Én a sárgát nagyon nem szeretem magamon, de másokon úgy tetszik és tuti menne is a hajadhoz:]

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, nekem teljesen ünnepi hangulatom is lett! Tetszik együtt a szemhéjpúder és a rúzs is, kicsit olyan Karácsonyos lett számomra. Remélem nem bántalak meg, de gyakrabban kéne ilyen csillogós színeket hordanod, annyira jól állnak és a rúzs is, az meg olyan kis nőcis. Tényleg nagyon jóra sikerült a smink, várom a külön tesztet is mert még nincs Lora palettám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :$ :]
      Dehogy bántasz, inkább jól esik a bátorítás, főleg, hogy mostanában a hétköznapokra megint begubóztam a sima egyszerűbb sminkekhez,

      Törlés
  5. nagyon jó a smink és nagyon nagyon nagyon tetszenek a szép mosolygós képeid!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól állnak ezek a színek :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nagyon jó ötlet ez a képes dolog! :)
    Egyébként én szeretem az összes rúzst, de nude rúzsom nem sok van...kettő xD
    Mindkettő barnásabb árnyalat(plusz van még egy "öregesebb" barna rúzsom is)...alapjáraton nem szeretem a barnás dolgokat, de rúzsban kimondottan jó...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is 2 van, bár alapból nincs még olyan nagyon sok rúzsom, de ami késik nem múlik muhaha :D

      Törlés
  8. Nagyon jól áll a rúzs! :) És olyan jó, mikor mosolyogsz:) ! :) A szemsmink éleit én egy kicsit eldolgoztam volna:), de ha neked így tetszik :) . Szép vagy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Annyiból "jobb" csak így, hogy valahogy olyan szebb formájúnak szoktam látni a szememet, ha nem dolgozom el teljesen a széleket, de lehet ám, hogy csak én beszélem be magamnak :$

      Törlés
  9. Nagyon passzolnak hozzád ezek a színek, szép lett a smink! :)
    Magamon nem tudnám elképzelni ezt a narancsos színt,de a másik két színt igen.
    Barnás rúzst nem használok inkább a barack,nude,rózsaszínes árnyalatok tettszenek.
    Szerintem jó a képes megoldás max. kérdezek én is,ha valamit nem tudok. :)




    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ezelőtt én sem nagyon hordtam ilyen narancsba hajló színeket, de idén egyre jobban tetszenek :]

      Törlés
    2. Meg tudlak érteni ,mert tényleg nagyon szép szín és különleges. :)
      Őszre,télre meg különösen jók a melegebb színek.
      Tavaly télen pl. zöldet,lilát,sötétebb barna sminket is készítettem.
      Egyébként nekem is van Lora szemhéjpúdertrióm kék színben.

      http://www.google.hu/imgres?um=1&hl=hu&biw=1024&bih=629&tbm=isch&tbnid=YCipMEKy0IVaLM:&imgrefurl=http://niki-flyingbeauty.blogspot.com/2011/11/lora-szemhejpuderek.html&docid=7cWAOL1Ir2J-1M&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-39IeBPSQx6Q/TspkYq4FqEI/AAAAAAAAAfk/lgES0wAgkz0/s1600/P1110305.JPG&w=1600&h=1200&ei=qQaQUNToJsbusgbbg4HIDA&zoom=1&iact=rc&dur=825&sig=112993985208402475482&page=5&tbnh=172&tbnw=171&start=50&ndsp=12&ved=1t:429,i:233&tx=94&ty=112

      Meg vagyok vele elégedve,de tegnap rájöttem,ha aláteszek bőrszínű,barackos-sárgás csillógós alapot+ szemhéjalapozót akkor sokkal szebben kihozza a színeket és nem lesz fáradt hatása a sminknek. :)

      Törlés
    3. De szépek ezek a kékek is :]

      Törlés
  10. Jó lett a smink nagyon tetszik!!
    nekem személy szerint úgy jobb ha látom a terméket. Mint ha leírva.
    Tetszik nagyon a paletta!
    Kedvelem a barnás árnyalatú rúzsokat, de ritkán használom. Inkább rózsaszín párti vagyok.:)
    Nekem is ahogy más írta, egyből a karácsony ugrott be.
    Szóval nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, akkor azt hiszem, egyöntetűen úgy döntöttünk, hogy a kép jobb megoldás :P

      Törlés
  11. Örülök, hogy tetszenek a "cuccok" :) Eszméletlen jól áll neked ez a rúzs!!!

    VálaszTörlés