2012. október 1., hétfő

Rimmel Lycra Pro - Beige Babe + essence nail art magnetics - pixie dust

Sziasztok!

Mára úgy alakult, hogy két körmös bejegyzés lesz, de hát annyira beszippantott a körmös dolog mostanában... Azéért igyekszem majd sminket is meg minden mást hozni. :]

Mióta megvannak a pontozók, mindent pontozgatok, mintha muszáj lenne, így egyértelmű volt, hogy a mai körmöm is ezzel fog készülni.

Már jó ideje megvan a Rimmel Lycra Pro - Beige Babe lakk, de nem voltunk túl jóban, most is 3 réteg kellett, de mivel nagyjából hamar szárad, még meg is bocsátottam. (azért nem elég hamar, de sebaj :D) Illetve a szín is annyira tetszett a körmömön...
Erre csináltam még a pontozókkal mintát az essence nail art magnetics - pixie dust lakkal. 




Nem lett teljesen szabályos, ami engem általában kiakaszt, nem szeretem, ha minden körmöm mintás, de nem ugyanolyan (olyannyira, hogy a körömmatricákat is utálom, ha egyformák a minták és nincs "tükrözve", ez most hülyén hangzik, de remélem, értitek :D), de ez most úgy tetszik.

Nektek hogy tetszik? Hogyan szoktátok díszíteni a körmeiteket, inkább szabad kézzel vagy "kész" mintákkal, matricákkal?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, a matricáknak pedig szerintem is tükrözve kell lenniük, abszolút! Még régebben keresgéltem mintákat, és volt egy műkörmös lány, aki gyönyörűen dolgozott, de tényleg, semmi kivetnivaló nem volt benne, csak ez az egy: a minták mindkét kézen ugyanarra futottak. Nem értettem, és jó tudni, hogy más szerint is a tükrözés a normális :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most megnyugodtam, hogy nem én vagyok háklis, hanem másnak is lenne igénye erre :D

      Törlés
  2. Fu engem is iszonyatosan frusztralna ha a 2 kezemen nem lenne tukrozve. :D elvegre az ujjaink is ugy nottek... :D

    VálaszTörlés
  3. Mai napig ott áll egy jópár körömmatrica, amit nem használtam el emiatt.. :D

    VálaszTörlés
  4. Ha ez megnyugtat, soha nem tudok egyforma pontokat/pöttyöket rajzolni magamra még pontozóval sem :p Jó ez az alaplap, ne utáld, őszre pont jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira tetszik, de sokkal többet vártam tőle :S
      Az enyémek sem egyformák ha megnézed, de már az nyugtat, hogy legalább nagyon hasonlóak, és egy irányba mennek :D

      Törlés