2012. október 30., kedd

Professional Infinity Crystal Serum - TESZT

Sziasztok!

Többen is írtátok, hogy kíváncsiak vagytok rá, de az első próba után gondoltam, azért nem árt, ha használom egy ideig, hogy valós, hiteles véleményt alkothassak róla.


Csomagolás: Gyöngyházas kék színű tubus, átlátszó pumpálós fejjel, sötétkék-ezüst felirattal, némi mintával. A minta és a színek miatt számomra kicsit komoly benyomást kelt, olyan igazi professzionális hajápoló érzést ad szerintem.


A hátulján a szokásos dolgok, magyar leírással, a képet kinagyítva ezt láthatjátok is.


Pumpás, aminek én jobban örülök, mintha kis szűkítő lenne rajta, és úgy kéne a tenyerembe önteni, de mivel elég sok jön ki gy pumpálásra, óvatosan kell megnyomni, én a saját hajamra fél pumpálásnyit szoktam csak elhasználni.


Állag: Folyékony, híg, de érződik már az állagán is, hogy egy olajról van szó. Hülye példa, de talán az étkezési olajhoz hasonló állagra. A színe átlátszó, fényes.


Illat: Nem igazán tudom, hogyan fogalmazzam meg, kellemes, olyan "fodrász illatú". Általában az ilyen termékeknek jó illatuk van, de nem mindig.

Használat: Hajmosás után a már száríz hajamra fél pumpálásnyit szoktam a tenyeremen összedörzsölni, és a hajam végére (tehát a hosszára, és nem a tövére) szoktam rá"simogatni". Szétnyitott ujjal belehúzom óvatosan a hajvégekbe, kívülről és belülről is.


A kezemen utána azért eléggé látszik, és még jobban érződik az olaj, de egy szappanos kézmosás megoldja a dolgot.
Első használatnál eléggé beparáztam, mert 2 percig olyan volt a hajam, mintha tiszta zsír lenne (nyilván ott, ahol érte az olaj), de aztán a kezdeti sokk és a kézmosás után már csak szép fényes, selymes, puha hajvégek maradtak.

Azt ígéri, a haj könnyen kifésülhetővé válik, ez így igaz is, kevésbé gubancolódik a hajam, mióta használom. Intenzív ragyogást is ígér, valamint hogy védi a hajszínt a káros sugaraktól. Általában amúgy is elég fényes a hajam magától is, a káros sugarakhoz meg nem értek, de én elégedett vagyok vele. Egyáltalán nem zsírosítja a hajam, és úgy vettem észre, hogy tovább bírja a hajam, nem fekszem el annyira, mint amúgy.

A "hátránya", hogy szilikonos, viszont úgy vagyok vele, hogy jön ez a taknyos, ködös, nyálkás idő, és inkább ez a hajvégemre, minthogy 5 perc alatt összevissza álljon.

Tartalom: 150 ml

Ár: 1325 Ft

Én fodrászkellékes boltban találtam rá, szóval gondolom leginkább ott szerezhető be.
Első sorban nem magamnak vettem, de jobb szeretem a dolgokat magamon kikísérletezni, mielőtt más fejére kenem, viszont a hajhabról, hajlakkról, és minden ilyesmiről "leszoktam", mióta szilikonmentes sampont használok, de mondhatni, hogy ez csak a halott részre kerül, élő hajra már nem.

Nem olyan olcsó 1325 Ft, de ennél olcsóbban már nem nagyon kapni jó minőségű hajvégápoló terméket, ráadásul azok általában feleekkorák. Szóval én azt mondom, megéri az árát, nyugodt szívvel ajánlom bárkinek.

Azért azt hozzátenném, hogy csodát ez sem tesz, akinek szarrá van menve a haja, azon nem fog tudni segíteni ez sem.

Ti használtok hajvégápolót? Ha igen, milyet? Mik a kedvenc hajra való termékeitek mostanában?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

19 megjegyzés:

  1. Jól hangzik!
    Én Avonos hajvégápoló szérumot használok, de árban szerintem ez jobb: ott ki vagy szolgáltatva az akcióknak, és általában 7-800 Ft-ért szoktam venni (ha jól emlékszem talán 30 ml-t) - ehhez képest ez nagyon jó áron van.
    Ha legközelebb fodrászkellékesnél járok, rákérdezek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamiért azok annyira sosem vonzottak, pont az áruk miatt, mint a legtöbb avonos dolog mostanában :$

      Törlés
  2. Én sampont használok és kész :D Bár mostanában próbálom végre használni a szupergyümis hajtáplálómat (hogy elfogyjon :D) De mondjuk pont tegnap vettem egy hajkisimítós, hővédő spray-t, majd beszámolok róla, mert ígéretesnek tűnik, így 1. használat után :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon én sem viszem túlzásba már egy ideje a hajápoló termékeket, mert sok hosszú távon csak ront a helyzeten, de azért balzsamot mindig használok :]
      És akkor az a spray ilyen hajmosás utáni, de még szárítás előtti dolog? :]

      Törlés
    2. Hát hivatalosan nedves hajra kell fújni, majd megszárítani egyenesre, de én száraz hajra is használtam és szuper így is!

      Törlés
  3. Én az Avon Advance Techniques hajvégápolóját használom, nekem nagyon be vállt. :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nem drága ennyiért! Én most Kallos hajvégápoló szérumot használok, 500 Ft.- volt és 30 ml-es csak. És azért fogy belőle rendesen, de tetszik! Úgy vélem, hogy hajvégápolóra megéri áldozni több pénzt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt a másik alternatíva, mert nem akartam azért többezres hajvégápolót sem venni, de az meg olyan picikének tűnt, hogy inkább emellett döntöttem :]

      Törlés
  5. Én az Avon új argán olajos hajvégápolóját és egy Gliss Kur kétfázisú-összerázós ápolót használok. Hát hogy is mondjam...ha létezik olyan haj, ami frissen kilépve a fodrásztól is töredezik, akkor az az enyém. És nem tudok mit csinálni vele :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó :(
      De mitől, ennyire száraz? :(

      Törlés
    2. Épp ez az...nagyon hamar zsírosodik, de mellette száraz, ki érti ezt :)? Eddig egy olyan sampont találtam, ami elvileg erre a hajra jó (zsíros tövű, száraz végű hajra való), de egy idő után az sem segített.

      Törlés
    3. Szerintem próbálj ki olyan sampont ami minden hajtípusra való nem kifejezetten a zsíros,száraz hajra.
      Baba őszibarack családi sampon minden hajtípusra- ezt tudom ajánlani nagyon jó!!

      Azért lenne jó egy ilyen sampon neked,mert úgy tudom ezek a samponok amik zsíros,száraz hajra vannak nem segítenek a problémán,hanem még inkább elősegítik ezt a folyamatot.
      Ami viszont minden hajtípusra való azok ezeket megelőzik,segítenek a problémán. (Fodrásztól tudom.)

      Én használtam ezt a Baba őszibarack sampont nagyon jó,bevált csak később már kevés volt a hajamnak. Ha neked is lenne vele ilyen problémád akkor váltogasd másik samponnal és lehet,hogy jó lesz.
      Kb. 4-500 Ft-ba kerül, Vianniban olcsóbb,de figyelni kell az akciókat.
      Hajvégápolónak + használj Kallos hajvégápolót 500 Ft fodrászkellékesnél.

      Remélem tudtam segíteni! :)
      Sok sikert!

      Törlés
  6. Ez nagyon jól hangzik! Én régen Gliss Kur hajvégápolót használtam, most Paul Mitchell pakolást szoktam rátenni, ez nagyon bevált, igaz húzósabb az ára, de rettentő sokáig elég! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt is használtam, illetve a szalonban a vendégekre használom a mai napig, nagyon szeretem. A PM pakolást még nem próbáltam, de biztosan jó. :]

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Van amikor használok hajvégápolót,de csak ritkán fordul elő.
    Jelenleg egy Avonos makadámdiós hajvégápolót használok + Balea mangó és aloe vera hajápoló tejet vettem utódjául.
    Általában elég,ha csak sampont+balzsamot használok,de azért néha kell egy kis hajvégápoló pl. ha száraz, nehezen kifésülhető.

    Pár hónapja használom a Balea samponját,balzsamját és nagyon jók,beváltak. :)
    Mindkét termék szilikonmentes és kevés kell belőlük.
    A Kallos hajvégápolóját szeretném egyszer kipróbálni nagyon sok jót hallottam róla + fodrászom is ajánlott egyet amit már használt vágáskor és szuperpuha volt tőle a hajam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kallos sem rossz állítólag,általában nekem is elég a sampon+balzsam, de így azért szebb a hajvégem is, ha használom. :]

      Törlés