2012. október 12., péntek

Pénteki kedvencek - misfits

Sziasztok!

Bár a Misfits együttest is szeretem, most a sorozatról lesz szó.
A sorozat 2009-ben indult, és eddig 4 évada van, a magyar címe egyébként Kívülállók.


Az alap sztori, hogy 5 fiatal, 3 fiú és két lány elmennek közmunkára, ahol első nap egy különös vihar elkapja őket, és szupererőt kapnak, mindenkinek más-más különleges képessége lesz. Az egyik láthatatlanná tud válni, a másik hallja mások gondolatát, a harmadik vissza tud menni az időben, a negyediket ha megérintik, azonnal magukévá akarják tenni, és az ötödik halhatatlan. A felügyelőtisztjük is szupererőt kap, Őt megölik, mert bántani akarja őket, aztán idővel az 5 fiatal a titkuk miatt szorosabb viszonyba kerül, mint azt elsőre hitték.


A többit nem írom le, egyrészt látni kell, másrészt meg ha leírom, úgy már nem izgi.. :]
Nekem nagyon tetszik, és bár tökre nem olyan, mint elsőre hittem, iszonyatosan bele vagyok buzulva mostanában, szórakoztató, vicces, viszont a szupererők miatt, amit nem csak ők öten kaptak, nagyon izgalmas részek is vannak benne.

Ti ismeritek ezt a sorozatot? Ha igen, tetszik?

Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek kellemes hétvégét!

8 megjegyzés:

  1. Nem ismerem, de ezek után csekkolom majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ajánlani tudom, aki szereti a humort némi izgalommal, az imádni fogja :]
      (persze, anyukámnak nem ajánlanám, de azért na.. :D)

      Törlés
  2. én imádtam!:D alig vártam a 2. évadot de mikor megtudtam h nem lesz benne nathan tökre elszomorodtam és még azóta se álltam neki:D mellesleg fészbukon a bemutatkozó szövegemben is innen van egy idézet: "I've got a power!
    You buried me alive, you dicks!
    I'm immortal.
    That's just great!
    Thank you, thanks a lot!
    Un-fucking-believable!"

    :DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, nekem is hiányozni fog :D
      Bár nálam Simon a kedvenc :P

      Törlés
  3. Én is imádom!! :) Sajnos már az összes részt végignéztem, de alig várom a folytatást. Szépen megtanultam brit akcentussal káromkodni belőle. :D
    Dia: nyugodtan nézd a második évadot, semmit sem von le az élményből, hogy Nathan nem szerepel benne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azt én is :DDD
      Kelly nagyon durván beszél, néha erősen kell koncentrálni.. :D

      Törlés
  4. Kedvenc sorozatom, imádom!:))

    VálaszTörlés