2012. október 19., péntek

Pénteki kedvencek - Iwan Rheon

Sziasztok!

Múlthét pénteken a Misfits sorozatról írtam, nem megyek nagyon messze, ugyanis a sorozatban Simont alakító fiatalemberről lesz szó ma.


Forrás
A munkásságába most nagyon nem mennék bele, a sorozatban tetszik az alakítása, de most inkább pár zenéjét mutatnám meg Nektek. Iszonyatosan megszerettem őket, az elmúlt két hétben szinte minden nap hallgattam. :]

Tungue Tied:

Changing Times:

Follow Me:

Ar Dan:

Simple Song:

Happy Again:

You Are In Me:

Falling:

Where We Started:

Egész nap el tudnám hallgatni szerintem, nagyon tetszenek a számai, pedig alapból nem szoktam nagyon odalenni az ilyen kis lájtosabb zenékért, de ez igazán bejön. :]

Nektek hogy tetszik? Miket hallgattok mostanában?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot és kellemes hétvégét!

2 megjegyzés: