2012. október 5., péntek

Pénteki kedvencek - Halloween

Sziasztok!

Nem ment meg az agyam, tudom, hogy még nincs Halloween, meg amúgy sem ünnepeljük ezt kicsiny hazánkban (:() de a kis szívem és fejem már ekörül járkál... Gondolom ez nagyban köszönhető a kihívásnak is, bár már hete óta ezen kattogtam.. :D
Annyira bánom, hogy itt nincs, én nem vagyok ilyen nagyon társasági lény, hogy mindenáron pertizni kell menni meg utálom is  nagy tömeget, a beöltözést is, de ez mind hidegen hagyna ha büntetlenül zombinak öltözve mászkálhatnék egy este, vagy boszinak, vagy bárminek ami vicces. :D

Első körben azt tisztáznám, hogy valószínűleg azért vonz ennyire, mert eléggé elvont, nem olyan mint a farsang, mert ez sokkal szabadabb téma szerintem, és iszonyatosan durván ki tudnám élni (természetesen a megfelelő kellékekkel) a kreativitásom.

Mint minden nagy ünnepnek, ennek is története, hagyománya van, akit ez a része is érdekel és nem ismeri még, IDE KATTINTVA elolvashatja.

És akkor most jöjjön egy pár kép, akár inspiráció gyanánt, vagy csak az érzés miatt:



















































Forrást direkt nem írtam, mivel nem tudtam, ezek elég régen megvannak már nekem, sőt, tavaly a privát facebook oldalamra is felkerültek, nekem egytől egyig nagyon bejönnek, a sütis, tortás képek meg.. Bárcsak én is tudnék ilyeneket összerittyenteni... :D

Ti hogy álltok a Halloween-nel?
Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét!

12 megjegyzés:

  1. szia!!én is eléggé meg vagyok most őrülve ez iránt,pedig tavaly nem érdekelt.De most tetszik.a képek nagyon jók amit összeválogattál.
    Én boszinak öltöznék be:)nézd meg a bejegyzéseimet a halloweenről: http://potyszepsegblog.blogspot.hu/2012/10/hallowein-smink-es-halloween-tortenete.html
    Neked is jó hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, bakker, most hogy mondod, én régen mindig boszi voltam farsangon :D (már a királylányos korszak után :D)
      Basszus vannak nálad félelmes dolgok :O :D

      Törlés
  2. Tök jók, nagyon hangulatosak, bár az emberdarabkásak és a pókosak annyira nem jönnek be, de a többi jöhet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha "nagy" leszek, én tuti díszíteni fogom a házat Halloweenre :P

      Törlés
  3. Én idén szeretnék valamilyen beöltözős buliba elmenni :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tavaly már majdnem eljutottam... Aztán mégse. :D :(

      Törlés
  4. dejóóóóóóóóóóóó,hogy én Halloweenkor születtem:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Te legalább ünnepelsz valamit tényleg :D

      Törlés
  5. Szeretem Halloweent - még nem kezdtem el képeket gyűjteni, úgyhogy ez a post most nagyon jókor jött, teljesen hangulatba jöttem :D Köszi a bejegyzést! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a dicséretet, örülök, hogy tetszett :]

      Törlés