2012. október 26., péntek

Pénteki kedvencek - American Horror Story

Sziasztok!

Az American Horror Story egy sorozat, tavaly indult az első, és idén a második évad.


Az első évadot végignéztük, nekem nagyon tetszett. Egy házaspár a kamasz lányukkal elköltözik egy számukra új - de egyébként nagy múlttal rendelkező - házba. A ház gyanúsan olcsó volt,de természetesen ennek "ára" van. Egyre több furcsaság van, Violet - Ben és Vivien, a pár lánya - összejön Tate-tel, aki Ben-hez járt pszichológushoz, ezért a szülők próbálják eltiltani őket egymástól.


A többibe nem szeretnék belemenni, mert le is lőném vele a poént, nem egy hétköznapi, megszokott sorozat, bár azt hiszem, mostanában pont ez a cél a legtöbbnél, de szerintem az első évad igazán jól sikerült. Ami furcsa, hogy a második évadban többen szerepet kaptak az elsőből, de más személyként. Más helyen és időben játszódik az egész sztori, egy őrültek házában. Az első rész múlthéten, a második a héten ment le. Az elsőt láttam még csak, de eddig szimpatikus.


Összességében azt tudnám mondani, hogy akit vonzanak az ilyen elvont, kicsit félős, nem mindennapi sorozatok, annak ajánlani tudom csak. Bár figyelni kell, mert nem mindig könnyű összepasszintani a darabokat, de szerintem megéri.


Ti ismeritek a sorozatot? Esetleg szeretitek is? Milyen fajta sorozatokat néztek szívesen, a kicsit elvontabb, a mindennapi élethez fűződő, vagy esetleg a csajosabb sorozatokat szeretitek jobban?
Én megmondom őszintén, mindből van, amit szeretek, de mindig is vonzottak az elvontabb filmek és sorozatok, alig várom a 2. évad 2. részét.


Köszönöm a figyelmet, szép napot!

22 megjegyzés:

  1. Ez csak eredeti nyelvű? Nagyon kíváncsi lennék rá, köszi, hogy megosztottad, utána is nézek. Nekem a nagy kedvencem a Walking Dead, imádom a zombikat és ez profi zombis sorozat :)) Na utána is nézek, köszi a tippet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nem tudom, mi alapból feliratosan nézzük már a legtöbb sorozatot, de felirat az tutira van hozzá, de ha van szinkron, neten tuti fent van az is :]

      Törlés
  2. Igen eredeti nyelvű, de iszonyat jó, az előző évad áhhh nagyon tetszett, csak az intró volt nagyon ilyesztő mindig az skippeltem is :D:D:D A végét másképp képzeltem el, de üsse kavics így sem rossz, és tök jó, hogy ebben az évadban is ugyan azok a szereplők lesznek (természetesen más az egész történet) huhh nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barátom az intróját elnevezte "hikomat-downtempo"-nak, későbbiekben már csak "hiko-tempo" néven emlegettük.. :D
      Én Tate-et nagyon bírom, alapból van benne valami elvont, meg nagyjából azt mondom, jó volt a szereplőválogatás, illettek az emberekhez a karakterek. :]

      Törlés
  3. Első évadot még nem mertem megnézni csak az első 15 percét, a szellemes dolgokat nem szeretem, félek tőlük :/ De tényleg :) Itt viszont ettől talán eltávolodunk, így ez most bejött. Az a szuper benne, hogy nem szükséges megnézni az előző évadot, mert teljesen új a sztori. Csak kicsit nyomasztó, hogy gyakorlatilag az elmegyógyintézet...

    SPOILER annak aki nem látta!
    Szegény Adam Levin... csúnya véget ért :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon elmebeteg vagyok ilyen téren, ha olyan a hangulatom, iszonyatosan bele tudom magamat élni egy adott filmbe/sorozatba, aztán meg szanaszét parázom magamat :D
      De mégis imádom, és mégis mindig ilyeneket nézek, mert végül is mindegy, amúgy is általában kaszabolósakat álmodok :P

      Na igen, én azt hittem több szerepet kap majd :D

      Törlés
  4. Alapvetően tetszett, de az első évad vége már kicsit sok volt, fura irányba ment el. Ettől függetlenül tervben van, hogy a második évado tis nézem majd. Amúgy kedvencem a Dexter, a Grey's Anatomy, a Private Practice, a Criminal Minds, a Stargate, szóval azt hiszem, elég vegyes a felhozatal. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én sem erre számítottam az első végén, de pont ettől lett izgisebb nekem :]
      A Dextert még nem fejeztem be, mert a 3. évad csak feliratosan van meg, azt meg jobban szeretem szinkronnal, de hamarosan folytatni szeretném, a Grace Klinika meg kedvenc szintén.. :]

      Törlés
  5. I have this series, liked the first season :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I liked too anf I hope the second will be as good as the first was :]

      Törlés
  6. szia!!Nem ismerem ezt a sorozatot de szívesen bele kóstolnék.
    Én Dr. Csontot, Castle, Gossip Grils-A pletykafészek és a Született feleségeket szoktam nézni.Ez a hangulatomtól függ.
    De még nagy kedvencem a Miami Helyszínelők is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pletykafészken kívül a többit szeretem, bár már annyi CSI-t láttam, hogy csömöröm van, az első képkockából tudom, melyik rész :D

      Törlés
    2. Nekem is így van, hogy már látom a CSI-t és tudom mi lesz, de még van 1-2 rész ami kimaradt mindig, nem tudom,hogy?! :)

      Törlés
    3. Nekem szerintem ilyen már nincs is, szóval ha nem muszáj, hanyagolom inkább.. :D
      Régen mondjuk kevesebb tévét néztem és több zenét hallgattam, de mióta dolgozom, napközben rádió, délután meg háttérzaj gyanánt tévé, amit tudok, hogy le kéne szoknom róla, mert általában idegesít, de nem szeretek csendben ülni :]

      Törlés
  7. Nem ismertem ezt a sorozatot, de kíváncsivá tettél, lehet letöltöm az első évadot.
    Elég sok sorozatot nézek egyébként: Criminal Minds, Fringe, Once upon a time, Gossip girl, Revenge

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rejtélyt mi is elkezdtük, de aztán Tominak túl sok lett, pedig engem érdekelne azért.. Meg most természetesen a Sons Of Anarchyt meg a Misfitset nézzük nagy erőkkel, és az elmaradhatatlan szomszédokat.. :D

      Törlés
    2. Úgy tűnik nem is ismerek olyan sok sorozatot, ezekről még nem is hallottam :-)
      Régebben szerettem az ijesztő filmeket, de ahogy öregszem, kezdek egyre betojibb lenni. Most is épp az Odaátot nézem, a szemem-fülem félig eltakarva, ráadásul egyedül leszek itthon egész éjjel ... nem vagyok normális :-)

      Törlés
    3. A Misfits is és a SOA is volt már itt a blogon :]
      Az odaát olyan, hogy TVben nézegettem, de sose töltöttem le, az a baj, hogy mindig túl sok jó sorozatra meg filmre bukkanok, és csak kapkodom a fejem, hogy mivel kezdjem :D

      Törlés
  8. Én alapból szeretem az ilyeneket pl a Tim Burton filemekt.Azok is ilyesmik.És imádom őket.:)
    Amúgy nem szoktam sorozatot nézni egyet kivéve a walking dead.De csak azért mert a zombikon van a hangsúly...na mind1 ez már egy másik történet.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is elkezdett most a napokban érdekelni, de majd ha a többi lecsengett..:]
      Tim Burton meg "isten" :D

      Törlés
  9. Nem ismerem ezt a sorozatot, de nagyon kíváncsivá tettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem érdemes elkezdeni nézni :P

      Törlés