2012. október 9., kedd

Max Factor Vibrant Curve Effect Lip Gloss - Majeste - TESZT

Sziasztok!

Ezt a szájfényt Fruzsinál nyertem, nagyon kíváncsi voltam rá.




Csomagolás:
Őszintén szólva, ha jól gondolom, ez ilyen tesztelésre kiadott kis termék lehet, mert nem olyan a formája, mint a kampányfotókon, azokon ilyen:

Nekem egyikkel sincs gondom, a lényeg, hogy ne csússzon ki a kupak a kezemből használat közben.


Applikátor:
Nos, talán mondhatni, hogy ez a furcsasága, hiszen nem egy sima applikátor, mint amiket eddig láttam, hanem a hagyományos szivacsos felépítés, némi csavarral. Nem teljesen egyenes, a vége felfelé ível, engem a rúzsokra emlékeztet. Nagyon tetszik, könnyű használni.



Száj:
Nem túl kicsi a szája, de kb. annyi jön ki egy-egy kihúzás során, mint az applikátoron látható fentebb, és bár pici a szám, két mártás szokott kelleni belőle.

Természetes fénynél:


Vakuval:

Szín:
Maga a szín nem is igazán lázszik, én úgy gondolom, hogy inkább csak egy kis fényt ad az ajkaknak, visszafogott, de mégis szép a kis csillámokkal. Hozzátenném, ez nekem ebben a színben tetszik is, de aki pl egy erősebb színre vágyik, megveszi a barackos vagy rózsaszínes szájfényt, sok színt nem kap szerintem, inkább ott is csak a fényt, amennyire eddig olvastam.

Illat:
A másik különlegesség. Egy kis nyár, egy kis frissesség. Sárgadinnye illata van, és bár a sárgadinnyét nem szeretem, az illatát annál jobban.

Állag:
Szerencsére nem az a nagyon ragadós fajta, viszonylag könnyen kenhető, nem túl híg, sőt inkább egy kicsit sűrűnek mondanám.

Tartósság:
Mivel egy szinte láthatatlan szín, maga a fény veszít inkább csak az erősségéből,  olyan 1-1,5 óra, cigizés után szoktam észlelni, de egyáltalán nem feltűnő. 

Ár:
Pontos árat nem tudok mondani, de 2300-2500 Ft az eredeti ára, most elég sok helyen látom 1200-1300 Ft-os áron.

Én összességében azt mondom, nem rossz, a teljes árát tuti nem adnám érte, de magamtól valószínűleg még az akciós árát sem adnám, hiszen van, amiből kettőt is lehet venni ezzel. Illetve azt mondom, hogy nyilván nem olyan erős egy szájfény színe, mint a rúzsoké, de ahogy ezeket néztem, színük nincsen, csak maga a fény, ez sokaknak kevés lehet. Emiatt nálam csak 7,5 pontot kapna 10-ből.

Nektek hogy tetszik? Milyen szájfényeket használtok szívesen, visszafogottabb vagy feltűnőbb darabokat? Van Max Factor szájfényetek? Netán ez is megvan? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

2 megjegyzés:

  1. Ez az, amit élőben is láttam nálad?
    Mindent megmutogattál, csak az illatát nem (-vagy csak nem rémlik? :D)
    A színe tetszik, olyan ősziesebb a tubusban, de felkenve alig látszik. Amúgy nem bírom elviselni a szájfényt a számon. Még a labellot se nagyon -de azt néha muszáj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az illatát is megmutattam, mert mindenki orra alá dugtam aznap, hogy "szagold meg, sárgadinnyés, ugyemilyenjó??" :DD
      Én is utáltam régen, mostanában csak cigizésnél zavar leginkább, főleg a szájfény, amikor "csúszik" :D

      Törlés