2012. október 14., vasárnap

Make Up Academy rúzs - Shade 3

Sziasztok!

A Make Up Academy rúzsokról már ITT írtam, a Shade 7-es rúzst sokszor láthattátok már itt a blogon sminkek formájában is, nagyon a szívemhez nőtt, viszont már-már marcangolt a bűntudat, hogy hiába volt nagyon olcsó, megvettem mindkettőt. És ha már megvettem, használjam a másikat is. Eddig itthon próbálgattam csak, sosem mertem utcára hordani, pedig úgy tetszett. Aztán csütörtökön valamiért itthon megint próbálgattam, barátkoztunk, és úgy jött a lépés, hogy vastagan kentem fel az ajakápolót, és nagyon vékonyan a rúzst. És ekkor jött az érzés, hogy én márpedig pénteken akkor is így fogok bemenni dolgozni, és hazajönni.

És így is tettem, de már nagyon untam a szürkét, így most lila lett a szemem. A csukott szemes képek sajnos nem lettek valami élesek, így is rohantam már a buszra, így azok most nincsenek.

Nos, ez lett a végeredmény:

Természetes fényben:


Vakuval:


Így számomra jobban kihasználható kicsit, mert nem túl feltűnő, de mégis színes, és nem a megszokott. Nekem így is tetszik, sőt az előbb leírtak miatt még jobban is, mint erősebben felvíve, és mivel elég sokan megdicsérték, és mondhatni, csókálló, szerintem szépen lassan bátrabban fogok nyitni a színesebb rúzsok felé. :]


Nektek hogy tetszik? Van MUA rúzsotok? Ha igen, milyen szín, mi a véleményetek róla? Ha nem, szeretnétek? Milyen színeket használtok szívesen a szátokon? Rúzst vagy szájfényt használtok inkább ? (vagy egyiket sem? :P)

Köszönöm a figyelmet, további szép estét Nektek!

10 megjegyzés:

  1. Egy idő után megszokod, és simán felkened majd, hidd el. Szerinte tuti színe van, én csípem, ha hangsúlyos a száj, és visszafogott a szem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Másokon nekem is tetszeni szokott, de magamon olyan fura még :P

      Törlés
  2. Szerintem jól áll :)
    Bár nem vagyok rúzsos, de ezt lehet.... :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó színe van! :) Olyan kár, hogy itt nincs Mua :(, szuper és olcsó márka :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen én is annyira sajnálom, hogy itthon nem lehet kapni, pedig nevetséges áron jó minőségűek a termékeik :(

      Törlés
  4. Jól áll ez az árnyalat, nagyon szép színe van :) Nekem a shade 5 van meg, és nagyon imádom. Tényleg kár, hogy itthon nem kapni...:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én is azon filóztam még, de végül inkább a 7-es lett helyette, de nem bánom :]
      Majd talán egyszer hozzájutok ahhoz is :P

      Törlés
  5. Szerintem jól áll rajtad, de abszolút megértelek, az élénkebb rúzsaimat javarészt csak itthon viseltem eddig :D. A kérdéseidre válaszolva: van két árnyalatom, az egyik a Juicy, azt nagyon szeretem használni, elég gyakran kezem ügyébe is kerül, a másik pedig talán a 11-es, de egy nude színű. Az is nagyon szép árnyalat, de van egy bevált kedvenc nude rúzsom, és mindig ahhoz nyúlok inkább. Én a számokon igyekszem a legsemlegesebb színeket használni, lágyabb pinkes árnyalatok és nude, kb ebben mozgok, nem vagyok túl bátor :D. Az meg, hogy rúzs vagy szájfény, háát ez nagyon a hangulatomtól függ, én mindkettőt előszeretettel használom :).

    Hú, jó hosszú lett :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj az, ha hosszú :]
      Hát, ha belegondolok, az elmúlt 20 évben 2 db rúzsom volt, meg amiket kiskoromban elpacsmagoltam, de az a nagymamámé volt :D
      Azóta már van pár, de tényleg mind a visszafogottabb kategória, én amúgy sokáig azért is nem mertem, mert hogy elég pici a szám, és ha már nem rejtegethetem, legalább nem hívom rá fel a figyelmet... Igen, utólag belegondolva, hülyeség :D

      Törlés