2012. október 10., szerda

Lolly

Sziasztok!

Tudom, ma a Halloween-es körömkihívásnak kéne lennie, a candycorn mintával. Csúnyán felsültem, se fehérem se citromsárgám, se normális narancsom, de még ha utóbbitól eltekintünk, hiszen azt helyettesíthettem volna azzal, amit a tökös körmökhöz használtam, háromból egy elég gyászos arány. Szóval nem is akarok itt magyarázkodni nagyon, ennyi a dolog, viszont megígérem, a többit becsületesen végigcsinálom. Illetve erre is kitaláltam, hogy akkor majd más cukorka, de sokadjára sem jött össze a dolog.

Így ma a tegnap már mutatott lakkot hoztam "csak" Nektek. Edina egyébként tündérbogár, nagyon kedves, folyamatosan tartotta velem a kapcsolatot, és aggódott a kis "gyermekéért". Nos, épségben ideért, és jó helyen lesz nálam. Már most imádom, és ezzel le is lőttem a poént, de lentebb kifejtem, miért is.

Természetes fényben:



Vakuval:

És hogy miért imádom már most a színe mellett? Két rétegben ilyen szépen fed, nem ennyire látszik át élőben, és nagyon gyorsan száradt, könnyen kenhető és egy réteg fedőlakkal nem "rücskös", nem érezni a kis csillámokat benne.

És a végére hoztam pár candycorn inspirációs képet, ha már a körmöt nem csináltam meg..:

Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Remélem, elnézitek nekem ezt az apró bakit, és hogy Nektek is annyira tetszik a lakkocska, mint nekem.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Tényleg szépséges lakk, és nagyon jól áll a körmödön. :-)

    VálaszTörlés
  2. Hú de szép ez a lakk, nem tudod véletlenül, hol lehet szerezni ilyet? :D:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak limitált számban van, egy aranyos csaj az alkotó ;]

      Törlés
  3. el van nezve.;)de mivel halloweeni szuletesu vagyok igy lepj meg vmi szepseges koromalkotassal:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, meglesz, eddig is azon voltam, több-kevesebb sikerrel :D

      Törlés
  4. A kis vámpír candy corn tök jópofa. :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon széép ez a Lolly.. :))

    VálaszTörlés