2012. október 27., szombat

Kiko 401 - Peacock Green

Sziasztok!

A tegnapi bejegyzésben írtam, hogy remélem, mire hazaérek melóból, ideér a kis szépséges lakkom, amit Krisztinél nyertem. Hát így is lett, mondanom sem kell, öröm, ujjongás, imádás. Ki akartam húzni ma reggelig a lakkozást, de hát hülye vagyok én, hogy amikor végre van egy ilyen kis üvegbe zárt csodám, kibírjam reggelig?!
Hát nem bírtam, még este két nagyon vékony réteget kentem fel, aztán reggel egy harmadik nagyon vékonyat, mert úgy látszik,  elég lesz a két réteg, csak nem ennyire vékonyan.

Rengeteg kép fog következni, egyelőre (NEM EGYENLŐRE!) csak a lakkot a körmömön mutatom meg, de ha van rá igény, tesztet is írok róla nagyon szívesen.

3 vékony rétegben, fedőlakk nélkül

- természetes fényben:


- Vakuval:


- Lámpafénynél:



3 vékony rétegben, fedőlakkal:

- Természetes fénynél:


- Vakuval:



- Lámpafénynél:



Nos, azt hiszem, a képek magukért beszélnek. Szeretem, imádom, és nagyon nagyon hálás vagyok azért, hogy hozzám jutott! Olyannyira, hogy tegnap a párnám mellett alukált velem Ő is. :]
Eddig is imádtam a holografikus lakkokat, de nincs mese, tutira nem ez az utolsó. Terv szerint a szülinapomra azt kapok, remélem összejön, egy bézs/világosbarna színűt szeretnék majd.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm, Kriszti!

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

23 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Bizony :]
      Remélhetőleg majd élőben is látod :]

      Törlés
  2. Nagyon csini. :) Kedvet kaptam én is a holohoz, elő is kapom a g galom. :D

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. De annyira, hogy az élőhöz képest a képeken "semmilyen" :$

      Törlés
  4. szerencsés vagy ;)
    szép a lakk :)

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Szívem szerint mindenkinek a szeme elé nyomnám, hogy nééézddeszép :P :$

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Igen, pont azon gondolkodtam, hogy nem egy hamar akarom majd lemosni :D

      Törlés
  7. Már kezdtem aggódni, hogy nem érezett meg, de a hétvégén nem olvastam blogokat.

    Örülök, hogy épségben odaért, és hogy imádod. :)

    VálaszTörlés
  8. Annyira szééép vááááááá ♥

    VálaszTörlés
  9. Csodás színe van. :)
    Nagyon szeretem ezt a színt az egyik kedvencem! :)
    Nem csodálom,hogy imádod én is elfogadnám. :)
    Ezen jót mosolyogtam: " tegnap a párnám mellett alukált velem Ő is. :]" :D :D

    Hol lehet ezt a lakkot beszerezni + egyéb Kiko lakkokat??
    Te honnan kapod vagy rendeled??
    Mennyibe kerülnek kb.??
    Köszi szépen az infót előre is!


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon szép, és még holo is :]
      Az elején írta: "A tegnapi bejegyzésben írtam, hogy remélem, mire hazaérek melóból, ideér a kis szépséges lakkom, amit Krisztinél nyertem."

      Ha jól tudom, Ő külföldön vette.

      Törlés
    2. Igen, Barcelonában egészen pontosan. Itthon sajnos nem kapható, esetleg ebay-en?

      Törlés