2012. október 16., kedd

Fűszeres csirkemell csíkok tejfölös panírban

Sziasztok!

A vasárnapi ebéd a saját részemre, illetve részünkre ismét ránk maradt. Általában vasárnap a kis kávém iszogatása közben elkezdem nézegetni a csirkemelles recepteket a neten, és ha akad valami, ami szimpatikus és még sosem próbáltam, akkor azt csinálom meg aznap. Így történt ez tegnap is.
Az alap recept EZ volt, a Drágám meg kétkedve nézte, hogy mégis mi az istent akarok én, de beadta a derekát, én paníroztam, Ő sütögetett.

Én annyit változtattam az egészen, hogy nem álltam hagyni a fűszerben a husit, csak szimplán átforgattam, beleforgattam a tejfölbe, azután a lisztbe, és forró olajban kisütöttük.

Bevallom, én is kíváncsi voltam, milyen lesz ízre, de azt kell mondjam, isteni finom lett!



Szerintem ez a recept is olyan, hogy simán lehet variálni, akár grillfűszerkeverékkel, sima szárnyas fűszerkeverékkel, de akár csak sóval borssal ízesítve is nagyon finom lehet. A körettel szintén lehet játszani, bármilyen krumplival, rizzsel vagy akár salátával is finom lehet, én most utóbbival ettem.

Ti próbáltátok már? Ha igen, ízlett? Ha nem, ki fogjátok próbálni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

16 megjegyzés:

  1. Húú, ez annyira gusztán néz ki! :DD

    VálaszTörlés
  2. Hú, ezt most megkívántam. Mindent szeretek ami rántva van, de tejfölöset még nem ettem. :)
    Jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezelőtt én sem, de mindenképp próbáld ki, nekem nagyon bejött. Kicsit talán a párizsi szeletre hasonlít :]

      Törlés
  3. Akartam kérdezni, hogy a párizsi bundához hasonlít? Mert akkor nem szeretem :( Látom írtad is már, de nagyon jól néz ki.
    Én olyat szoktam, hogy a sima panírnál a tojásba keverek tejfölt :)
    Nagy szeretem a tejfölt, konkrétan mindenhez meg tudom enni, még a húslevesbe is rakok, sőt néha magában is megeszek egy egész pohárral :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maga az állaga hasonlít csak, de ugye csak a zsemlemorzsa hiánya miatt, ízre nem tudom mihez hasonlítani :]
      Úr isten, na azt azért nem bírnám :D Sokszor eszek tejfölös tésztát, de még azzal is úgy vagyok, hogy ha túl sok a tejföl, akkor utána fáj a hasam :D

      Törlés
  4. áááááááááááááááá Klau..... Hajnali háromnegyed egy... És éhes lettem :((( Ez nem éééééér.... Igaz én a csirkemellett nem szeretem (túl száraz) de combikából tuti el fogom készíteni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, direkt délelőttre lett pedig időzítve :P
      De combból is tuti jó lehet :]

      Törlés
    2. Délelőtt sajna nem értem rá megnézni :D az este pedig kész kínzás volt :D :D Ha megcsinálom combból, majd írok milyen lett! :)

      Törlés
  5. szia!
    csendes olvasód vagyok, nem szoktam hozzászólni,de meg kell mondjam,ez a recept tökéletes..épp most csináltuk meg vacsira,és isteni lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, egészségetekre! :]

      Törlés
  6. Ezt ki kell próbáljam!Költözés közebén vagyunk és kicsit nagy a káosz a konyhában de a lisztet talán megtalálom...:D

    VálaszTörlés
  7. Na, hát ilyeről még sosem hallottam, de ma ez lesz az ebédem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudjátok, milyen jól esik, facebookon is írták már, hogy kipróbálták és milyen fini, nyilván nem én találtam fel, de olyan jó érzés, hogy emiatt mások is kipróbálják :]

      Törlés