2012. október 24., szerda

essence - studio nails better than gel nails top sealer - TESZT

Sziasztok!

Sokáig nem vettem meg valamiért az essence BTGN fedőlakkot, mindig volt valami más, ami jobban kellett, ezért az olcsóbb fedőlakkokat vettem meg, vagy másfajtát, meg annyi helyen olvastam, hogy túl hamar besűrűsödik, stb.. aztán végül engedtem a csábításnak, és szeptemberben velem jött.
Nos, amikor elsőre kipróbáltam, konkrétan lecsesztem Bettit, hogy hogy tehette ezt velem, amikor Rossmannba mentünk, rám kellett volna szólni, hogy de ezt vedd meg, ne a másikat...


Csomagolás: Nyilván egy fedőlakknál ez csak "mellékes", de egészen érdekes ebben az esetben számomra. Az első, ami szembetűnő, hogy nem hogy nem átlátszó, konkrétan átláthatatlan az üvege, így sajna nem látszik, hogy éppen hol tartunk, mennyi lakk van még benne.
Henger alakú üvegben van, ugyanilyen kupakkal, ez nem rossz, kézre áll, és szerencsére nem a csúszósabb fajtából van.
Ezen kívül, amikor először a kezembe vettem, olyan fura volt, nem is értettem, miért, aztán rájöttem. Túl könnyűnek tűnik, olyan mintha üres lenne vagy nem is tudom, de ez végül is nem baj, csak fura nekem.


Szokásos szép fehér matrica található a kupakon magyar leírással, illetve az üveg hátoldalán angol és német leírás.


Állag: Ez megint csak fura volt nekem elsőre, először olyan túl hígnak tűnik, ahogy kihúzom az ecsetet, viszont amikor kenem, már eléggé sűrűnek érzem.

Használat: Eleinte mindig vékonyabb rétegben kentem, de így egyrészt nem mindig lett elég, másrészt pedig, ha minta volt a körmömön - akár nyomda, akár 2 szín egymás mellett - elkentem vele mindig. Majd Betti mondta, hogy inkább kicsit vastagabb réteg legyen, és ne nyomjam rá annyira az ecsetet, na azóta nem volt ilyen gond. Bár két réteget ír a kupakon lévő matrica, én általában egy réteget szoktam csak felvinni, mert így is tartósabb lesz, illetve meseszép fényes. Az első pár napban annyira tetszett, hogy szép fényes a körmöm, hogy sokat nézegettem, mert bár az essence quick dry lakkját nagyon szerettem és fényes volt az is, de ehhez képest nem, nem volt az.. :]

Csak hogy értsétek, EBBEN a bejegyzésben a quick dry fedőlakkot használtam:


EBBEN pedig a BTGN fedőlakkot:

Szerintem eléggé szembetűnő a különbség, képen is jól látszik, de élőben még feltűnőbb.


Ecset: Nem lekerekített, "hagyományos", olyan, mint a special effect fedőlakkoké, nekem semmi gondom nincs vele, igaz, mostanában egészen megszoktam a lekerekített ecseteket.

Ár: Ha jól emlékszem, 850 Ft volt, amennyit egy sima körömlakkért tuti nem adnék ki, de utólag belátom, egy jó fedőlakk megér ennyit!

Összességében véve nagyon a szívemhez nőtt, és szerintem egy jó fedőlakk, csak meg kell szokni a használatát, én 10/9,5 pontot adnék neki.

Nektek melyik a kedvenc fedőlakkotok? Volt már nagy csalódásotok fedőlakkban? Ha igen, melyikben? Milyen fedőlakkot használtok most?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

22 megjegyzés:

  1. Ez a kedvencem, mert vele már nem kell félnem a haj- és párnanyomoktól :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mikor felkeltem, pont ez jutott eszembe, hogy bakker, a lényeget kihagytam, szóval igen, este 8kor még átkentem vele a körmöm, fél11 után feküdtem, és egy darab lenyomat sincs sehol.. :]

      Törlés
  2. Hát bocsi :D Pedig tudtad hogy használom egy ideje :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt tudtam, de nem áradoztál eléggé :D

      Törlés
  3. Én az alapról írok a héten, a post fele már készen van. :)
    Most készülök egyébként új alap és fedőt venni, de Moyra lesz most a soros. BTGN sztárság ide, vagy oda, engem piszkosul idegesít hogy nem átlátszó az üveg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. várom a postot!! ^^
      amúgy én is néztem a Moyra kínálatát, érdekel majd a tapasztalatok :)

      Törlés
    2. Na igen, tényleg zavaró, de azért nem döntő nálam :P

      Törlés
  4. nekem csak az alaplakk van meg Verus jóvoltából, fedőlakkom nincs, de az alaplakkal teljesen meg vagyok elégedve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én alapból a 24/7-et használom, de nagyon szeretem :]

      Törlés
  5. Nekem az Essence Studio Nails Allround Talent lakkja van meg, bár alig használom :D írtam róla már vmennyit, mivel multifunkciós, ezért " nem vehetek" most se alaplakkot, se fedőlakkot, hiszen fő a tudatosság, előbb elhasználom ezt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az valamiért sosem érdekelt annyira, de nem rossz ötlet egyébként, csak olyan fura nekem ez a "minden az egyben" lakkoknál.

      Törlés
  6. Mennyivel lett tartósabb a lakkod tőle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem általában amúgy is kibírnak a lakkok (egy-két kivétellel) 4-5 napot, de volt, hogy egy hétig nem tudtam lakkozni, és csak a végén kezdett el kopni. (nem pattogni)

      Törlés
  7. Én az Orly In a Snap gyorsszárító fényét használom, nagyon szeretem, gyorsan szárít, de a felénél már érzem, hogy kezd sűrűsödni és ehhez kicsit drága... Viszont nagyon jól szárít, én este fél 10-kor is simán nekiállok lakkozni, mert tudom, hogy 11kor nyugodtan fekhetek le aludni, addigra száraz lesz a körmöm.
    Annyit áradoztok erről a lakkról, lehet kipróbálom én is (a szuperfényes változatot), aztán meglátjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ezt most megint spam-be rakta, nem hiszem el, pedig már örültem, hogy abbahagyta :D
      A szuperfényesről még nem nagyon hallottam, de ha olyasmi, mint ez, csak szuperfényes, akkor az még jobb lehet :D

      Törlés
  8. Én sokáig hanyagoltam ezt a lakkot. Az első pár alkalommal sikerült "selejt" darabokat kifognom, amint víz érte őket, szabályosan hámlani kezdett és húzhattam le az egészet a körmömről, egy darabban. Meg nehezen is száradt. Pedig nem volt besűrűsödve, és tudod, hogy alapból nem veszem le a polcról az első és az utolsó terméket, mert azokba szoktak beletapicskolni. Múlt hónapban vettem rá magam egy utolsó kísérletre, és végre elégedett vagyok. Gyorsan szárad, hihetetlen szép fényt ad, és tartós. Pedig a munkám során igencsak igénybe vannak véve a körmeim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de akkor mi lehetett azokkal a baj? :O

      Törlés
  9. ÉN most nem használok, mert a gel look egyszerűen nem szárad meg normálisan a körmeimen, de akkor kipróbálom ezt, biztos sokkal jobb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt már mások is mondták, hogy az nem túl jó, remélem Neked is beválik ez :]

      Törlés
  10. Én is használtam, és szerettem is, főleg a finisét, de a NYC sokkal gyorsabban szárad, nálam így most ő a fav :D

    VálaszTörlés