2012. október 15., hétfő

DIY őszi dísz

Sziasztok!

Múlthéten ismét rám tört a kreatívkodhatnék, meg az őszi hangulat, így gondoltam összekötöm a kellemest a hasznossal.

Amire szükségem volt:
- egy befőttes üveg
- narancssárga díszítőszalag (vastag)
- fehér szalag (vékony)
- olló
- cellux
- nyomtatott képek

Én a nyomtatott képeknek leveleket és egy négylevelű lóherét választottam, utóbbi bár nem túl őszi, de szerencsét hoz. :]

Egyszerűen körbetekertem az üveget a narancssárga szalaggal, majd a tetejére körbetekertem a fehér szalagot és masnit kötöttem rá. Ezután kinyomtattam a képeket, ollóval kivágtam őket, celluxszal felragasztottam, és kész is.

Ilyen lett:




A narancssárga díszítőszalag hajlamos elcsúszkálni, ahogy megfogja az ember, de nagyon könnyen vissza lehet igazgatni, nekem nem volt türelmem a képek készítésénél mindig végig igazgatni.
Szerintem nagyon egyszer, de mutatós dekoráció.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok őszi/téli dekorációt csinálni otthonra saját kezűleg?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes hétfőt Mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik!!
    Ki is próbálom, csak sztem én narancssárga krepp papírral, meg vannak szárított leveleim:)
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :] Na igen, az igazi levéllel jobb lenne, de képzeld, most a kolléganőm kapott pár ilyen vászon levelet az egyik vendégétől, iszonyat szépek :]

      Törlés
  2. Nagyon tetszik! :) Nekem is kellene valamit alkotnom :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Lehet akár ilyet bármi anyagból, kivágod, és körbetekered, vagy a mintát ragasztod rá :]

      Törlés