2012. október 18., csütörtök

Catrice - Coolibri szemhéjceruza Virgin Forest - TESZT

Sziasztok!

ITT és ITT már láthattatok sminket ezzel a szemhéjceruzával, de úgy érzem, megérdemel, hogy kicsit több figyelmet szenteljek neki.
Nem volt titok előttetek sem, hogy mennyire szerettem volna ezt a szemhéjceruzát, és olyan szerencsés voltam, hogy óccóér hozzájutottam, igaz, nem amikor megjelent, de ez nekem már csak részletkérdés. :]



Csomagolás:
Olyan igazából a csomagolása, mint a filces tusoké, tehát egy ceruzára emlékeztet. Ami nekem nagyon tetszik, hogy a szemfestékek csomagolása megegyező a szemfestékével magával, tehát aki esetleg többet is vett belőle, egyrészt könnyebben megkülönbözteti, mintha fekete csomagolásuk lenne, másrészt pedig, hát igen, a kolibris díszítés levett a lábamról. :]
Hozzátenném, nem emiatt vettem meg, ez csak egy plusz szívmelengető.



A kupakja olyan elven működik, mint a rúzsoké, tehát nem csavaros, szimplán le kell húzni, de ez olyan erős, hogy nem kell attól félni, hogy leesik, ha mondjuk táskába tesszük, illetve hallani is a kattanást, amikor visszatesszük a kupakot rá.


Teljesen kicsavarva ennyi anyagot tartalmaz, ez kissé csalóka, mivel picinek tűnik, de szerintem mégis rengeteg.

Természetes fénynél:


Vakuval:


Szín, pigmentáltság: Gyönyörű. Mesés. Imádom! A képeken alap nélkül, csak simán magában húztam a kézfejemre a vonalat, egyszerűen tényleg iszonyatosan tetszik, pigmentált és szerintem a szememhez is megy.

Használhatóság: Amint láthattátok a fent említett két bejegyzésben, szerintem tökéletesen használható. Lehet vele vékonyabb és vastagabb vonalakat is húzni, tusvonal helyett használni, szemceruza helyett az alsó vagy a felső pillatőben, egész szemhéjra, vagy akár szemhéjpúder alá is, szóval oda kenegethetjük, ahova akarjuk. Viccet félretéve szerintem nagyon jól kihasználható, jól kombinálható dologról beszélünk.

Állag: Ettől féltem igazán, amikor megvásároltam, persze a tesztert már jóval előbb is kipróbáltam, de nem igazán vagyok oda a krémes meg kenhető meg mindenféle szemfestékekért, jobban szeretem a "sima" szemhéjpúdereket vagy a por állagúakat, de nem kenődik, nem mocorog el a helyéről, szóval nem ért csalódás.

Tartósság: Semmi gond nincs vele, egy 8 órás melós napot simán kibírt, és nálam ha valami ennyit kibír, akkor azt becsülöm és szeretem emiatt.

Ár: Már nem kapható, mivel trendkiadás volt csak, de 1000 Ft volt az első, 800 FT a második és 300 Ft a harmadik ára. Én 300 Ft-ért jutottam hozzá, és bár megérné az eredeti árát is, mégis örülök, hogy potom pénzért megvettem.

Összességében véve nekem ez 10/10.

Nektek hogy tetszik? Megvan esetleg ez vagy másik szemhéjceruza ebből a kiadásból? Milyen szemfestékeket részesítetek előnyben?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

4 megjegyzés:

  1. Ezt is és a zöldet is megvettem én is, bá eddig alig használtam. Mondjuk a lábam alig teszem ki igazság szerint, szóval itthonra meg minek? alapon nem sminkelgetek, bár jó lenne gyakorolni. :D
    A zöld szín picit jobban tetszik, de ez is gyönyörű. ^^

    VálaszTörlés