2012. október 26., péntek

Barna arany virágos körmök

Sziasztok!

Már előre megcsináltam a Halloween Nail Challange végét, szóval azon még hosszú a körmöm, de eléggé elkezdett törni, így levágtam, mert ugye a reszelést nem nagyon bírom.. Nem lett csutka rövid, de én mégis úgy érzem, ezért nem akartam sima egyszínűre, de túl nagy mintát sem akartam.

A régebbi nyomdalemezt használtam, egy virágmintát választottam, és mivel az első ujjamon nem sikerült középre, hanem a külső oldala felé ment el, így ehhez igazítottam a többit is..

Vakuval

Reggeli fénynél
Nem nagy szám, nem túl feltűnő, de mégsem az a túl visszafogott, nekem tetszik ez a két szín így együtt.
Most még ilyen a körmöm, de abban bízom, hogy mire hazaérek (igen, időzített poszt.. :D) addigra itt fog várni rám a meseszép Kiko lakk. (lécci lécci!)

Amiket használtam:
- essence 24/7 alaplakk
- Rimmel Lycra Pro - Beige Babe (3 réteg..)
- essence nail art magnetics - pixie dust a nyomdázáshoz
- essence btgn fedőlakk

Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvenc nyomdázós mintátok/mintalemezetek? Szerettek körömnyomdázni?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, kellemes hétvégét!

12 megjegyzés:

  1. szia!!húú tök jó lett a nyomdázásod!Nekem nem nagyon jött össze az essence nyomdázáshoz való lakkom van, de olyan gyorsan megszárad, hogy mindig csúnya mintám lesz...nem vagyok elég ügyes sztem..de mindig próbálkozom.
    Remélem egyszer össze jön, és ha szép lesz a blogomon is megmutatom az eredményt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :$ :]
      Próbálgasd csak, nekem is egész sok idő volt, mert nagyon gyorsan kell lehúzni és rányomni a mintalemezről a pecsételőre, majd onnan a körömre, de idővel biztos sikerülni fog! :]

      Törlés
    2. Köszi a tippet, akkor ezek ilyen gyorsan száradósak!Értem:)
      Azt hittem én csinálom rosszul, hogy gyorsan szárad.De akkor igyekszem gyorsan csinálni, és próbálgatni hogy szép is legyen.
      És akkor majd megmutatom a blogomon is,ha szép lesz.

      Törlés
    3. Elég sűrűek is alapból, meg ugye amikor lehúzod, már csak nagyon vékony réteg marad, ezért is kell sietni, de szerintem idővel megtanulható, mint minden :]

      Törlés
  2. Pont a héten vásároltam meg a barna RImmel lakkot, azóta szerelmes vagyok a színébe <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színébe én is, de nekem ez olyan rossz, hogy legalább(!) 3 réteg kell belőle :S

      Törlés
  3. Hú, három réteg? az elég sok.
    Én ma produkáltam életem első, tökéletes, 10 ujjas, teljes körmös nyomdázását. :D Tiszta büszke vagyok. :$
    Egyébként karácsonyra, ha nem hamarabb, kapok magamtól szép nagy mintalemezeket. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, a kettő még jó, oké, de belegondolni is rossz, hogy ha a szín 3 réteg, plusz az alap- és fedőlakk, az már nem négy, de 5(!) réteg a körmömön :D
      Én is büszke lennék magamra ha végre összejönne, viszont Rád azért az vagyok :D

      Törlés
  4. Szép ez a kis virágminta így arany színnel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon szeretem ezt, meg úgy a virágmintákat a körmeimen, ami nekem azért fura csak, mert ruhákban sem, meg alapból a virágokért sem vagyok oda :$

      Törlés
  5. Nálam nagy sláger a körömnyomda, mert nincs túl nagy kézügyességem szép mintákat rajzolni. AZ Essence körömnyomda lemezekkel sikerült eddig a legkönnyebben bánni - talán már mindegyik megvan, amelyik kereskedelmi forgalomban kapható (volt)
    Egy arany nyomdázós lakkra fáj a fogam, de már nem találom az üzletekben ezt a Pixie dust színt, már nem kapható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, kivonták ezt a mágneses lakkot szortimentváltásnál :( Pedig nagyon jó amúgy.
      Mellesleg, nem találom az essence és a "noname" nyomdázók összehasonlítását, én vagyok ilyen nyomi vagy meg sem írtam azt a bejegyzést? :D

      Törlés