2012. szeptember 6., csütörtök

Szürke-ezüst virágmintás köröm

Sziasztok!

Ma kicsit több időm volt, így ezen felbuzdulva megcsináltam a körmöm. Nem akartam vasárnap előtt újra lemosni és lakkozni a múltkori miatt, bár nem fáj már, de olyan érzés, mint amikor több órán keresztül vízben pacsál az ember. De muszáj volt, mert lenyomatos is lett meg pár helyen le is pattant (nem a lakk hibájából).

Mindenképpen szerettem volna valamit nyomdázni, na jó, nem valamit, hanem azt a szép indás mintát, de nem akartam telhetetlen lenni, valami kis egyszerűbbel kezdtem, méghozzá a virágmintával.

Szóval első körben felkentem az essence 24/7 alaplakkot, aztán két rétegben az első képen látható, csillogós sötétszürke Rose Nails lakkot, erre az essence nyomdázós lakkjával az essence nyomda virágmintáját, majd a Lovely átlátszó körömlakkja került rá, és ennyi.

Ritka esetek egyike, amikor már majdnem maradéktalanul elégedett vagyok, így még a jobb kezemet is megörökítettem Nektek. :]

Bal kéz:
Természetes fénynél



Vakuval:


Jobb kéz:
Természetes fénynél


Vakuval:

Nekem nagyon tetszik maga a minta is és a két lakk így együtt is, élőben még látványosabb a minta.

Nektek hogy tetszik? Most milyen a körmötök?
Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép lett! :D Egyszer én is ki szeretném majd próbálni a körömnyomdát.
    Nekem most ilyen a körmöm: http://vanillia-korom.blogspot.hu/2012/09/cipo-inspiralta-kormok.html , de holnap csinálok újat. :)

    VálaszTörlés
  2. Látom rákattantál a körömnyomdára. :D Szép lett!
    Nekem jelenleg félkész, a Laruskás versenyre készül a mű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj, még a végén totál lemaradok :D
      Köszönöm amúgy :]
      Én is gondolkoztam, de már nem vagyok benne biztos, hogy most akkor 1et kell választani, vagy mind a 7 nek szerepelnie kell? Mert én elsőre úgy értelmeztem, hogy egyet kell, de már 2en is rákérdeztek, és nem tudom eldönteni :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Még zavarba hozol :$
      Bár, ezt még apum is megdicsérte, szóval tényleg jó lehet :P

      Törlés
  4. Hmmm, megvan mindkét lakk, de eddig eszembe sem jutott a kettőt kombinálni, na, de majd legközelebb :D
    Szép lett a nyomda is, akkor úgy tűnik a hiba az előző nyomdázóban volt? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen, azt beszéltük Tomival, hogy valószínűleg nem elég mély a gravírja a nagy részének, de azért azzal is próbálkozom még majd :]

      Törlés