2012. szeptember 24., hétfő

Szombati sikerélmény- halszálka

Sziasztok!

Szégyen vagy sem, fodrász létemre nem tudtam eddig a halszálkafonást megcsinálni, de addig birizgálta a fantáziám, míg utánajártam, képeket nézegettem, videókat, leírásokat, szóval mindent.
Aztán tök könnyűnek tűnt, de megvalósítani elsőre, amíg rá nem éreztem, nem volt olyan könnyű..

De végül csak összejött a dolog, Bábuj hősiesen tűrte a megpróbáltatásokat, és a végén nagyon tetszett is Neki, csak jól szétugrálta... :D


Lesz még ennél sokkal jobb is, de elsőre nem rossz szerintem, főleg hogy elég rövid még hozzá a haja:



A vége nem lett túl szép, mert nem egyforma hosszú a haja, így ahol már menetelesebb, több helyen ki is csúszott neki, de majd ha hosszabb lesz, szebben meg lehet csinálni.

Kis lépés az emberiségnek, nagy lépés nekem, most már ezt is tudom. :]

Ti hogy álltok a fonással? Szoktátok befonva hordani a hajatokat? (nyilván akinek rövid, az nem.. :D) Szoktátok esetleg valakinek fonni a haját? Milyen fonásokat ismertek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, hetet Mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. Elsöre nagyon jó lett.Sajnos,az èn hajam tüsi,így nem lehet fonni

    VálaszTörlés
  2. Nekem nem tetszenek a fonások. :$ De amúgy örülök, hogy sikerült. :)

    Magamnak néha csak unalomból, meg pótcselekvésből fonogatok 1-2 tincset. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem mind, de van ami kifejezetten tetszik, pl a halszálka is :]

      Törlés
  3. Ez már elsőre is tökjól sikerült! :)

    VálaszTörlés
  4. Én csak néha fonom be, de akkor csakis halszálkafonással. :) Elsőre tényleg jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én régen tök szerettem két fonatban hordani, de most az is nehezen lenne megoldható, mert oldalt nem érne le addig, ameddig kell. :(

      Törlés
  5. A napokban kezdtem el azon gondolkodni, hogy megint neki kéne állni, és megnöveszteni a hajam. :D

    VálaszTörlés
  6. Dejóó, na én TÉNYLEG nem tudok ilyet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem olyan nehéz ám tényleg, Barbi csinált is egy nagyon jó videót, nézd meg, én is ebből értettem meg leginkább:
      http://www.youtube.com/watch?v=fNqByNG7aKU&feature=plcp

      Törlés
  7. Nem nagyon vagyok oda a fonásokért.
    De az ilyen fajta mindig érdekelt, mindig megnéztem, mert nekem ez valami lehetetlen technikának tűnik. -najó, nekem még a 4-es fonás is lehetetlen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem az :P
      A négyes fonás lesz a következő cél... :D

      Törlés