2012. szeptember 14., péntek

Pénteki kedvencek - újabb plátói szerelem...

Sziasztok!

Két hete voltak a holo lakkok, ami azóta is kicsiny szívem vágya. De most újabb szerelem van láthatáron, de sajna ez is csak plátói lesz sokáig szerintem.. :(

Na de nézzük is, miről van szó..
"Mirror effect" lakkok. Akárki akármit mond, nekem megdobban a szívem értük, és nem lehet szó nélkül elmenni mellettük. Biztosan van aki hasonlóan érez mint én, és olyan is, aki szerint undorító, de ez engem most egy kicsikét sem hat meg. :]

Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvencetek?
Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes hétvégét kívánok.

29 megjegyzés:

  1. DjKaty, láttam, hogy írtál, de eltűnt :(

    VálaszTörlés
  2. Hihi. :-) Csak azt írtam, hogy nekem van a Chic-Chic-hez hasonló, és bár sokak szerint olyan, mint a kályhaezüst, nekem tetszik :-)

    VálaszTörlés
  3. a BYS is kiadott egy ilyen "tükör effektes" kollekciót.nálunk a 100 forintos boltban van ezüst meg arany belőle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ezt irigylem, én soha nem láttam 100 Ft-osba, eurósba BYS cuccokat :(
      Mondjuk azzal csak az a bajom, hogy nem láttam róluk jó képet még így körmön :S

      Törlés
  4. Nekem is nagyon tetszenek ezek a lakkok... Szerintem körömmatricában lehet hasonlóan effektelt kis csodákat találni, én is erősen gondolkodom a beszerzésükön. Bár az tény, hogy nem hétköznapi viselet, de egy-egy alkalomra nagyon el tudom képzelni a kacsómon őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, lehet szerintem is, csak attól félek, hogy mivel nagyon domború a körmöm, meg sem maradna rajta :S

      Törlés
  5. Nekem ezekből csak és kizárólag a ezüst, de a nagyon ezüst teszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az a legszebb, de nem sértődnék meg ha kapnék egy kéket vagy rózsaszínt :D

      Törlés
  6. Nekem annyira nem jön be, volt már ilyesmim, de nem szerettem. Meg aztán egy kész mutatvány ezeket felkenni, a legapróbb hiba is ordít, ami amúgy más lakkon nagyítóval sem tűnne fel. :S

    Persze nem rondák, meg azért elfogadnék 1-2-t de ez most nem "musthave". :D

    A 3. kép meg szerintem matrica, vagy fólia, vagy akármi de nem lakk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "This mirror image nail polish from Maybelline comes in a set of two. The first bottle is for the application of base and the second bottle is of the silvery shine fluid. The silver will not have its luster if you do not apply the base coating first. This is very important to achieve the shine you wanted."

      Törlés
    2. Rakerestem... a maybelline nem nez ki igy akkor sem.

      Törlés
    3. http://www.seeceeme.com/2010/10/nail-rock-mirror-like-nails/

      Törlés
    4. Jó akkor nem az, akkor is az volt odaírva a forráshoz, de nyilván én vagyok a hülye.

      Törlés
    5. Nem te, hanem a forras... most nemtom mi a bajod, senki nem irta h hulye vagy, annyit mondtam h ez nem lakk, hanem matrica.

      Törlés
  7. láttam írták már... bys jutott eszembe. honlapjukon nézz körbe, elérhető az ára:)
    http://byscosmetics.hu/

    VálaszTörlés
  8. Ez most nekem sem jön be.
    Pedig én is szeretem a fényes lakkokat, de a tükörfény valamiért soha nem vonzott. A képeken szépek, de magamra nem akarnék ilyesmit - lehet én is attól tartok, hogy ha nem tuom szépen lakkozni a körmöm akkor csúnya lesz és emiatt nem is erőltetem ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezt is most látom, eddig spamként ücsörgött... :D
      Nekem nagyon tetszenek, de az is jogos, amit Te írsz, bár amíg nem próbáltam, addig nem tudhatom ;]

      Törlés
  9. A holokat imádom,a mirror........hát,nem lesznek a kedvenceim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért a holokat nem múlja felül számomra sem... :]

      Törlés
  10. én is szeretnék egy ilyen lakkot, csak nem tudom hol lehet kapni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előbb itt linkelt Zsu egyet, ott nézz körül :]

      Törlés
  11. Valamiért a színesek nem jönnek be, de az ezüst az nagyon. :)
    A plátói szerelmekről írj egy listát a Jézuskának, hátha... :D

    VálaszTörlés
  12. Szerintem mind gyönyörűek!!! :-)))

    VálaszTörlés
  13. Ameddig a 3. képet nem láttam meg, azt gondoltam, hogy teljesen ugyanolyan, mint egy ezüst lakk. De a harmadiiiik!!! :O :D Az gyönyörűű! :D Teljesen olyan, mint a tükör!:)

    VálaszTörlés
  14. Nekem bejön(ne, ha elérhető lenne) :)

    VálaszTörlés
  15. Nos én az újdonságokról általában nálad olvasok először, mivel nem is olvasok ilyesmikről és még mindig nem tudom, hogy a Te blogodat miért is olvasom, de valahogy nap mint nap (na jó néha kimarad 1-2 nap) ide kattintok és végigolvasom a bejegyzéseket.
    A lényeg, hogy nekem volt ilyesmi lakkom kb 10 éve :D Vagy az nem lehet? Avonos volt, és még az üvege is tök hasonló volt, mint a képeken, de ha minden igaz még megvan, csak most nem tudok bemenni a szobába, mert Kyra már alszik, de holnap eskü megnézem.
    És ha ez mégiscsak olyan, akkor Vanillának teljesen igaza van, minden apró kis hiba meg izémizé meglátszik rajta, ezért is nem szerettem annyira, pedig jó színe lenne. Egyébként rózsaszín és lilás volt, mint az egyik képen is, ahhoz nagyon hasonló. Holnap küldön FB-n képet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek még mindig nagyon örülök ám! :] Jól esik.
      Szerintem nem olyan nagy újdonság ez sem, csak nekem most tetszett meg újra ennyire. De létezik, valami egész halványan nekem is rémlik Avonos lakk, de nem igazán emlékszem már rá, a képet meg várom :]

      Törlés