2012. szeptember 21., péntek

Pénteki kedvencek - Suhancos

Sziasztok!

Ismét péntek. És ismét pénteki kedvencek. Nos, magam is meglepődöm, mert nem hittem, hogy menni fog, de fél év után még mindig fent tudom tartani a pénteki kedvencek bejegyzéseket. És ez nekem azért nagy öröm, mert ilyenkor kicsit a lelkem legszebb, szerető és talán szerethető részei kerülnek előtérbe, ami nagyon jó érzés számomra. Szeretem az egész blogot, és néha nehéz a pénteki kedvenceket összeszedni, de leginkább azért, mert ilyenkor rájövök, hogy annyi de annyi dolog van, amit szeretek, legyen az könyv, zene, film, sorozat, amiket imádok, és mindig jó érzéssel gondolok rájuk.

Ilyen lesz ez a mai is.
Nem tudom, kinek mit monda Suhancos kifejezés. Illetve a kifejezést gondolom, hanem maga a név. Ahogyan más zenekaroknál, itt sem mennék most bele a magánéletükbe, a zenészek nézeteibe, annyit mondanék csak, hogy már nincs így ez a formáció bizonyos ellentétek miatt. De számomra sosem ez a lényeg zenehallgatás közben, hanem hogy a lelkem legmélyebb bugyrába ásson, ne hagyjon békén, szeressem, és jó legyen, hogy szeretem és egész nap meg a fejemben. Libabőrös legyek tőle... Na, Szabó Balázs hangja pont ilyen számomra, meghallom és libabőrös leszek, kiráz a hideg annyira jó.

Az egyik, ha nem a legnagyobb kedvencem, a Vele Jó című szám, az egészet imádom, a szöveggel együtt. :]


A Bájolót amúgy is imádom, de az MR2 Akusztikos felvétel visz mindent:


A Jól című számot kicsit olyan depis hangulatomban szeretem hallgatni, szerintem meseszép...


A 40 öltést (Jazzékiel) is feldolgozták. Mégsem a Vele Jó a legnagyobb kedvenc... Hanem ez. :]


De a Jóreggeltet is imádom.


És igazából sorolhatnám végig, mert mindet imádom, de tényleg, kevés magyar előadó/zenekar van, akiket ennyire szeretek.

Pár éve Veszprémben az Utcazene fesztiválon volt szerencsém élőben is látni, hallani Őket, hát az valami fenomenális volt számomra. Imádtam, le is spanoltunk velük, csináltunk közös képet meg puszi puszi meg minden. :D

Ti ismeritek a zenéjüket? Ha igen, szeretitek vagy nem?

És a végére a bónusz kép. Fejemen nem röhögni, hosszú nap volt, és hosszú koncert :D

Szép napot és kellemes hétvégét Nektet!

8 megjegyzés:

  1. Imádom őket :) Kedvenc a bájoló, ezerszer meghallgattuk már. A38-on pár éve még az ajándékba osztogatott pálinkából is sikerült kapni (:
    Viszont úgy tudom már feloszlottak, eléggé kiéleződött az ellentét Fanka és a többiek között. Sajnos :/

    Azért ha hallasz újraegyesülésről meg koncertről, akkor jelezd a blogon ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ezt írtam is: "...annyit mondanék csak, hogy már nincs így ez a formáció bizonyos ellentétek miatt."
      Nagyon sajnálom a dolgot, mert volt benne fantázia :(

      Törlés
  2. na én pont így vagyok punnanyval:) lassan lesz pont 1 éve hogy először felléptek a Presszóban, persze akkor még nem voltak ilyen híresek és nem imádtam minden kis 12-13 éves.. tök kevesen voltunk és nyilván elől álltam. eszméletlen volt:) ahhoz képest fél év alatt több ezres tömeget vonzottak utcazenére..:D

    szeretem a suhancost is, bár ennyi számukat nem ismertem:) a bájoló viszont nagy kedvencem már régóta:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na Tőlük én az élvezd-ért élek-halok, már annyiszor akartam több számot is végighallgatni, de sose jött össze, szóval most már rá kell szednem magamat. :D

      Törlés
  3. A Bájoló-t én is imádom, a többit viszont nem halottam még, de most meg fogom hallgatni, köszi ezt a bejegyzést :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd azért írd meg, mennyire tetszetősek :]

      Törlés
  4. Hmmm!!! Volt egy koncert 2009.október 23-án Pécsen akkor volt az utolsó búcsú koncertjük (sajnos azóta már nincsenek) illetve Fanka akkor kérte meg a barátnője kezét. Számomra azért volt maradandó élmény, mert a barátommal akkor kezdtünk járni és akkor ott azokban a percekben éreztem igazán, hogy megtaláltam azt a fiút akivel együtt tudok lenni jóban rosszban. Mai napig jó szívvel gondolok a Suhancosra és mai napig gyakran hallgatom is, Fankadeli koncertekre azóta is bőszen járunk (idén már vagy 4-en voltunk). Szóval nekem a Suhancos az a zenekar ami ki tudta nyitni a szívem :)

    VálaszTörlés