2012. szeptember 7., péntek

Pénteki kedvencek - Nightmare Before Christmas

Sziasztok!

Ismét pénteki kedvencek, ezúttal a Nightmare Before Christmas, magyar címén Karácsonyi Lidércnyomás.

1993-as, Tim Burton sztorija. Jack Skellington a főszereplő, aki egy csontváz, Halloweentown királya, ellátogat Christmas Townba, ahol elrabolja a Mikulást és sok érdekesség történik vele.

Forrás
Elég sok benne az ének, ami engem a legtöbb filmnél, mesénél zavar, de ennél nem, ez így kerek egész számomra.

Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Egy szó mint száz, én imádom. Lassan aktuális lesz újra megnézni. :]

Aki még nem látta volna, annak itt egy kis ízelítő:


Láttátok már? Ha igen, szeretitek vagy nem? Ha még nem láttátok, meg fogjátok nézni? 

Köszönöm a figyelmet, szép napot és kellemes hétvégét Mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. a Tim Burton filmek általában mind zseniálisak! :D
    én nagyon szeretem, egyik kedvencem :) még áprilisban csináltam Jackes körmöket is: http://art1sablast.blogspot.hu/2012/04/nbc-rasta-nails.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wáááááááá, akarok :$
      Csak jöjjenek meg a pontozóim aztán kreatívkodhatok :D
      Az pedig külön öröm, hogy más is szereti Burton bácsit :]

      Törlés
  2. Karácsonyt akarok. :((( MOST!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előtte még jön a Télapó is :]
      De tudod, ilyen melegbe szegény Jézuska sem bírja még, csak a mínusz 5 fok alatti hőmérsékletet csípi :D

      Törlés
  3. Tim Butron-től bármi jöhet! Nagyon imádom! Úristen meg kell néznem ezt is lassan megint. Nagyon imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgyis aktuális lesz ;]
      Nekem évek óta itt áll egy díszcsomagolás példány, az egyik ismerősömé, de azóta sem sikerült visszajuttatni hozzá... :D

      Törlés
  4. Nálam is nagy kedvenc, ennek megfelelően sokszor láttam már :) A dalok is megvannak letöltve, vannak időszakaim, amikor sokat hallgatom őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes :]
      Nálam általában a This Is Halloween ami így időszakosan befészkeli magát a fejembe :P

      Törlés
  5. Már láttam és szeretem! :) Jack's Lament c. számot imádom, nagyon hangulatos :)

    VálaszTörlés
  6. még nem láttam, de felkerült a listámra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes, majd mondd el, a véleményed!

      Törlés
  7. én is szeretem, van is egy ilyen tatyóm, de épp eladósorba került, már kinőttem belőle egy ideje, h hordjam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én is úgy akartam olyat, de aztán annyi helyen láttam, hogy hamar letettem róla, mert egy időben minden 3. csaj olyannal mászkált :D

      Törlés