2012. szeptember 28., péntek

Pénteki kedvencek - Megismételhetetlen

Sziasztok!

Aki ismer, az tudja (de szerintem már aki olvas, az is rájött..), hogy eléggé széles a skála a zenei ízlésemet tekintve, szeretem a rockabillyt, elborultabb pillanataimban a psychobillyt, a rockot, a szívem csücskei mindig is ezek maradnak szerintem, de szívesen hallgatom a populárisabb, rádió-kompatibilis zenéket, akad azért reggae is, és talán a techno kivételével szinte bármi, amiből találok magamnak csemegét, hát ilyen a rap is.

A legújabb szerelem-számom, mert hát minek nevezzem azt, ami napi 0-24ben zakatol a kis fejemben, és képes vagyok 2 órán(!) át hallgatni folyamatosan.. Szóval ez lenne:


Hősök - Megismételhetetlen:


Alapból eléggé szeretem a Srácok munkásságát, a zenéiket, ez az új klipjük, és egyben az új kedvencem Tőlük. Az pedig már csak külön büszkeség, hogy szerény megyénkből valóak. :]

Ti ismeritek a zenekart? Ha igen, szeretitek? Hogy tetszik ez a szám, klip Nektek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Én imádom őket <3 és kurvajó bulikat szoktak csinálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemrég voltak itt nálunk falunapon, meg elég sokszor vannak Veszprémben is, de sosem jutottam el, valami mindig volt.. :D

      Törlés