2012. szeptember 14., péntek

Nude - arany körmök

Sziasztok!

Kedden a 4. lakklemosás után úgy döntöttem, az essence NudeGlam Toffee To Go lakkja lesz az áldozat. De nem akartam, hogy uncsi legyen, így feldobtam a Cosmiss 890-es lakkal.




Betti és Pancsi látták is szerdán, és muszáj megjegyeznem, voltunk Rossmannban, és én NEM vettem semmit.. Ennek nem akartam egy külön bejegyzést, pedig mekkora poén lett volna, hogy "Sziasztok, ma jártam a Rossmannban és semmit sem vettem..." de muszáj megemlítenem, valahogy úgy vagyok már csomó termékkel, hogy jó, szép, tetszik, és utána felvillan a lámpa, hogy de van már hasonlóm, ha meg nincs, akkor mért pont most kéne, csak azért mert most le van árazva. Inkább kivárom a trendkiadásokat, nézelődök, és ami tényleg kell, arra akarok költeni csak.

Na de vissza a témához...

Betti szerint galambtojás.. Hát nem tudom.. Viszont felvetettem, milyen lenne mattító lakkal... Hát, ilyen:




Nekem igazából mindkét módon tetszik, de matt lakkal kicsit különlegesebb szerintem. (Csak az meg hamar visszafényesedik...de sebaj)

Ami még tetszik, hogy a csillámok méret formája, színe többféle. A nagy hatszög alakúból van ezüst és arany (utóbbi a dominánsabb), az eggyel kisebb hatszög formájúból is van ezüst és arany (ebből az ezüst a több), és a legkisebbek pici arany pöttyök. Szóval nem túl feltűnő, mégis különleges, szép.

Nektek hogy tetszik? Melyik tetszik jobban, a fényes vagy a matt?
Milyen színű most a körmötök?

Köszönöm a figyelmet, további szép estét!

18 megjegyzés:

  1. Szuper nagyon :D Én is tervezek egy nude+arany kombót :) Tetszik fényesen és mattan is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz, olyan egyszerű és nagyszerű! :) Én is voltam ma Müllerben, már kint vannak az Essence pigmentek, de nem vettem, csak lakkot:DÈn is úgy vagyok vele, hogy van néhány drágább dolog amire régóta vágyok, arra gyűjtök inkább. Az akciók idején csak úgy repül apránként a pénz ki a bloggerek zsebéből:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Igen, sajna olyankor nagy a csábítás, de most muszáj volt ellenállnom, pigmentből is előbb szerintem inkább kivárom majd, hogy mások mit mondanak, illetve gondolom még egy ideig nem is lesz nálunk.. :D

      Törlés
  3. Tetszik ez a kombináció, nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  4. Tojgliiii :)))
    Mattan is egész jó lett. Még tojásosabb :D
    De nekem tetszik -függetlenül attól, hogy se az aranyért, de a csillámokért nem vagyok oda :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ez tényleg nagyon jó lett, ha még Neked is bejön :D

      Törlés
  5. Én azt hittem, amikor láttam, hogy ez az Essence Maket it goldenje :-)
    Ez a nude-arany színvilág nekem is mindig bejön, tetszett már szerdán is :-)
    Viszont én abszolút a fényes mellett teszem le a voksom, nekem a matt körmök sosem tetszettek

    És igen, Te egy hős voltál a Rossmannban! Ez rólam egyáltalán nem mondható el, lásd a Körmös zsákmányos bejegyzésem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, de én is pont most nemrég néztem, asszem talán Katynál, hogy jéé, ez olyan mint a Make it golden. Nálam a matt meg attól függ, hogy tetszik-e, hogy mire kerül. :] Pelyhesen és csillámosokon általában nagyon bejön :D
      És igen, akár hőssé is avathatnánk, nem?! :D
      De kegyes a sors, mert nyertem egy szájfényt ma, múlt héten meg 3 lakkot. :$

      Törlés


  6. Jó lett, tetszik :)
    Ez még nem jutott eszembe, mármint nude-arany kombináció.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi : ]
      Én imádom, olyan egyszerű de nagyszerű :P

      Törlés
  7. Tetszik, de hát alapból is odavagyok a nude-aranyért. :-) Amúgy meg mázlista vagy, mennyi mindent nyersz :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is eléggé rákattantam, de lemoshatatlan ez a csillámos lakk :S :D

      Törlés
  8. Galambtojás :D Fényesen jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Imádom ezt a nude lakkot. Fényesen és mattan is jól néz ki. Én Circus confettivel szoktam feldobni és csak a gyűrűs ujjamon :)

    VálaszTörlés