2012. szeptember 3., hétfő

My Brain Is Green

Sziasztok!

tegnapi frankenlakkok egyikét mutatom most meg Nektek, amit még péntek este-szombat délelőtt próbálgattam, illetve nyomdázgattam is rá.

2 rétegben a körmömön ilyen a lakk:
Természetes fénynél

Természetes fénynél

Vakuval
Annyira tetszett, és gondoltam milyen szép lenne a legszebb essence nyomdás mintával. Így kipróbáltam. Nem a legszebb még, de a kisujjamon már majdnem tökéletes... :] (mármint a minta :D)

Természetes fénynél

Vakuval
Kisujj(szállás):
Természetes fénynél
Vakuval
Vélemény? :]

Köszönöm a figyelmet!
Szép napot, hetet Nektek!

10 megjegyzés:

  1. Húúú, nagyon jól sikerült lakk. És a nyomdázás is szuper ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a lakk és jól sikerült a nyomdázás is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :$
      Bár azért a nyomdázásból tényleg a kisujj tetszik legjobban, addigra jöttem bele :P

      Törlés
  3. Nagyon jó színe lett, legalábbis az uccsó képen nagyon bejövős.
    A nyomdára meg ár kell feküdnöm, mert utolérsz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :P
      a nyomdától annyira azért nem félek... :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik. :)
    Ha venni akartad volna ezt az árnyalatot, tuti nem kaptál volna (vagy csak nehezen).

    VálaszTörlés