2012. szeptember 22., szombat

Moyra 81-es körömlakk

Sziasztok!

Erzsinél nyertem ezt a lakkot 3 másikkal együtt, iszonyatosan tetszett már képről is, és élőben az üvegben is, így csütörtökön kénytelen voltam kipróbálni. Most ezt mutatom meg Nektek.


A Moyra honlapján ilyen:


Élőben kevésbé sötét, és olyan meghatározhatatlan, ezüst csillámosnak tűnik, de néha bronzos, néha aranyos, az alapja is hol narancsos, hol bronzosabb, nekem nagyon tetszik, és szerintem ősszel gyakran fog előkerülni. :]

A jobb kezemen csak magában látható a lakk, két rétegben, alappal, de fedőlakk nélkül:

Természetes fénynél:

Vakuval:



A bal kezemen pedig alaplakkal és a btgn fedőlakkal:

Természetes fényben:



Vakuval:


A fedőlakkal kicsit tompul az ezüst fény, de azért így is eléggé előtérben van még, nagyon tetszik, két rétegben tökéletesen fed.Gyorsan szárad, jó az állaga, szóval részemről a szokásos Moyra minőséget hozza, remélem a tartóssága is jó lesz.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek az ilyesmi színű lakkokat? Milyen lakkokat használtok szívesen ősszel? Melyik a kedvenc Moyra lakkotok, ha van?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

22 megjegyzés:

  1. MMMMMmmm Moyraaaaaaaaaaa! :D Szeressük. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már csak két lakk maradt, de én is imádtam, sőt egy időben szinte csak Moyra lakkjaim voltak, tesóm mindig azt vett karácsonyra, szülinapra, névnapra :P

      Törlés
  2. Nincs még túl sok Moyra lakkom, viszonylag ritkán is használom őket - nem tudom miért.
    Ennek viszont nagyon tetszik a színe (fel is írom a kívánságlistámra)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én főleg a csillámos lakkjaikat szeretem nagyon, bár a simákat is szerettem. Meg azért most már elég sok "kollekció" van nálunk, mármint tudod, repedős, pasztell, matt, ilyenek. (Mondjuk Veszprémben csak pasztellt láttam eddig..)

      Törlés
  3. szeretem a Moyrákat! :)
    és ez a szín az egyik tökéletes őszi szín! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, amikor megláttam nekem is pont ez jutott eszembe, azóta meg egyre jobban imádom :]

      Törlés
  4. Az Essence Be Optimistic!-jét ismered? Így képről eléggé hasonlítanak egymásra, és mivel az nagy kedvenc, viszont kezd nagyon sűrűsödni és lassan száradni, így lehet utána járnék ennek a Moyra-nak,mert őszre számomra ez alapszín lenne:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs meg, de látni láttam képen felkenve meg élőben, és most hogy mondod, tényleg hasonló a színük.

      Törlés
  5. Nem vagyok oda a narancs lakkokért, de ez szerelem! Csodásan néz ki! Máskülönben van egypár Moyrám, azok közül is a 99-es az igazi (azért szebb úgy, ha valami fölé kenjük). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő már kívánságlistás, mióta djkaty-nál láttam :$ :D

      Törlés
  6. Ez tényleg gyönyörű, a rozsdaszínű falevelek jutnak eszembe róla, meg az őszi napfény. Szép. :-)

    VálaszTörlés
  7. Magamtól nem tűnt volna fel, de így felkenve nagyon szép. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kolléganő is nagyon rákapott, egész nap nézegette... :D

      Törlés
  8. Nagyon szép! :) Én azt, amihez épp kedvem van, szóval ha ez egy élénk pinket jelent, akkor azt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk van, hogy rám is rám jön, hogy valami kis szín legyen, de van 1-2 zöld, amit csak nyáron vagyok képes viselni :D

      Törlés
  9. nagyon szép lakk :) én még nem csalódtam a Moyrákban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem 1-2 azért volt, ami nem jött be annyira minőségben, de eddig nem találkoztam olyan márkával, amiben mind jó lett volna, főleg a sötét színeknél, hogy esetleg olyan áttetsző, de moyrában kevés van, ami ne fedne szépen már két rétegben szerintem.

      Törlés