2012. szeptember 9., vasárnap

Max Factor Earth Spirits szemhéjpúderek - TESZT

Sziasztok!

Itt már mutattam egy sminket Nektek a Max Factortól kapott szemhéjpúderekkel, ezekről lesz most szó.

Csináltam képeket róluk természetes fénynél, napfénynél, és vakuval is, odaírom melyik melyik.

3 színt kaptam, fentről lefelé: Pale Pebble (101), Lush Lilac (122), és Passiont Plum (128).

A három minta egymás alatt, átlátszó tetővel:

- természetes benti fénynél:

- napfénynél:

- vakuval:

A hátoldalukon megtalálható a nevük, és feltüntették, hogy teszter:

- természetes benti fénynél:

- napfénynél:

- vakuval:

Maga a szemhéjpúder a tokban:

- természetes benti fénynél:

- napfénynél:

- vakuval:

A kézfejemen:

- természetes benti fénynél:

Felül alappal, alul alap nélkül:

Alappal:

Alap nélkül:

- napfénynél:

Felül alappal, alul alap nélkül:

Alappal:

Alap nélkül:

- vakuval:

Felül alappal, alul alap nélkül:

Alappal:

Alap nélkül:

Amint láthatjátok, a színek nem annyira erősek, ez leginkább a Passiont Plum (3.) színnél észlelhető, hogy alap nélkül elég gyenge, de alappal sem túlságosan erőteljes, bár ez engem nem zavar, mert így számomra kihasználhatóbb, mintha erős sötét szín lenne. A másik két szín szerintem magában is egész jól teljesít.

Bár a kis tokban nekem elsőre matt színeknek tűntek, a bőrre felkenve mindnek selymes a fénye, nekem ez is tetszik, hogy nem csupa csillám, de nem is teljesen matt.

Kicsit porolnak, de nem vészes, igazából én még sosem találkoztam olyan szemhéjpúderrel, ami egyáltalán nem porlik, maximum olyannal, ami minimális, ez pl. nem olyan, aminél használat után nagytakarítást kell végezni az asztalon. Szóval ez jó pont nálam.

A Step By Step sminknél nem viseltem sokáig, viszont csináltam egy hasonló sminket, az essence You Rock! szemhéjalappal, és 7 óra viselés után (viszonylag melegben) lefényképeztem Nektek:

Természetes fénynél, 7 órával a sminkelés után:

és vakuval, ugyanakkor:

Magában szerintem nem bírná ilyen jól, de alappal nem ült be a ráncokba és nem halványult el nagyon, szépen a helyén maradt.

Összességében elégedett vagyok velük és megszerettem őket, szeretném majd még más összeállításban is megmutatni Nektek sminkben, ha van rá igény. Egyetlen negatívumként talán az árakat tudnám felhozni, mert 2200 Ft körüli áron lehet hozzájutni, én ennyit nem adnék 1-1 szemhéjpúderért, de aki megteheti ezt, annak nyugodt szívvel ajánlom.

Nektek hogy tetszenek? Van ilyen szemhéjpúderetek ezekben vagy más színekben esetleg? Ha igen, mi a véleményetek? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes pihenést, szép estét Mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. Nekem ez olyan egynek elmegy tipusu cucc, de ahhoz meg brutalisan draga, ilyen szineket es minoseget sokkal olcspbban is kapni, en egy ezrest is sokallnek ra. :S Ezzel nem azt mondom hogy ronda meg rossz, csak hat na... A nagyobb drogerias markak nagyon el vannak szallva az araikkal, ezt meg talan alapozonal pudernel megertem, abban tenyleg nagyon jo a MF, de dekor teren sztem nem annyira.

    Amugy jo a smink. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ezért is írtam, hogy ennyiért én nem vennék, de biztosan megéri nekik csinálni, mert van aki megveszi, de sajna elég sok márkánál ezt érzem, hogy 1-1 szemhéjpúder vagy rúzs nem ér annyit, amennyiért adják :(

      Törlés
  2. Azt hiszem maradok inkább a catrice szemhélypúdereknél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként most így belegondolva, egy árából meg még egy félből mondjuk, akár egy sleek paletta is kijön :D

      Törlés
  3. Mekkora különbség van a különböző fényviszonyoknál. Durva.
    De a smink nagyon tetszik. Annyit viszont nem adnék ki érte, mikor olcsóbb kategóriában is vannak szépek és jók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem, nem gondoltam, hogy ennyire máshogy néznek ki más-más fényviszonynál.

      Törlés
  4. Eléggé gyenge ahhoz képest, hogy jól megkérik az árát ! :( Viszont a smink tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is úgy tetszett, már elsőre kigondoltam, hogy ilyesmire jó lesz. :]

      Törlés
  5. Nagyon szép a smink, amit készítettél vele. Én leginkább hétköznapokra tudnám elképzelni, mert visszafogott, de mutatós, bár reggelente ritkán van erőm ennyit pepecselni a sminkemmel, sajnos rutin hiányában biztos eltartani fél óráig is, mire valami hasonlót összehoznék, ha egyáltalán sikerülne. :) Nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár egy ilyen azért nekem sem két perc még, de egy 20 perc alatt már megvan mindennel együtt a komplett smink, nekem inkább az a nyomorom reggelente, hogy semmi pluszhoz nincs kedvem, úgy értem pl ilyesmihez mint ez, vagy két szokatlan színnel kísérletezni. Na de majd a szabadnapokon :]

      Törlés