2012. szeptember 26., szerda

Lovely Special Effect Magic Cracking repesztő körömlakk - 02

Sziasztok!

Tegnap a fekete lakkról írtam, ma az aranyról olvashattok.

Őt is Erzsinél nyertem, és szintén a 81-es Moyrán próbáltam ki. 


Az üvegről ugyanazt tudnám elmondani, mint az előző bejegyzésben, viszont csak ebben egyeznek igazán véleményem szerint.


Illetve talán még az, csak ez képről nem látszik nagyon, hogy ez is félmatt lett annyi idő alatt, hogy csináltam róla egy képet.


Az első csalódás. Valahogy olyan túl sűrű a lakk vagy én nem tudom, de az ecset ilyen lesz egy húzás után, amennyivel maximum a kisujjamon tudom végighúzni a körmömön. Szóval vagy az ecsettel van bibi (amit nem nagyon hiszek, mert a másiknál is lenne akkor) vagy a lakkal.

Ettől függetlenül természetesen minden ujjamon végigkentem.. :]

Természetes fénynél

Vakuval
egyedül a mutatóujjamon sikerült vékonyabban felkenni, azon tetszik csak igazán, bár Betti meg azt mondta, ez az összeállítás így olyan mint az almáspite, amikor megreped a teteje... :D

Pedig amúgy nagyon tetszene, mert visszafogottabb, természetesen fogom próbálgatni még különböző lakkokon, vagy esetleg megpróbálom letisztogatni az ecsetet vagy nem is tudom, mert a legnagyobb baj, hogy az üveg nyakára is nagyon összecsomósodik, kiül, már 2-3 köröm lakkozása után is. :(

Szóval olyan tetszik is meg nem is, még eldönti az idő, mindenesetre örülök neki. :]

Köszönöm a figyelmet!
Szép napot!

16 megjegyzés:



  1. A feketével jobb a Moyra, ez szerintem fekete alapon jobb.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem még mindig almáspite :)
    Jó ez a színösszeállítás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy nem változott a véleményed :P

      Törlés
  3. Nincs túlságosan besűrűsödve az a lakk? Mert akkor az orvosolható körömlakk hígítóval (nem lemosóval:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam erre is, de hát elvileg nem lehetne :(

      Törlés
  4. Tényleg almáspite!!!
    Szerintem szép, próbáld majd ki sötétebb alapszínnel is, úgy még kontrasztosabb lesz :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a fekete viselkedett pont így. Kb. 3-szor festettem ki vele a körmöm, aztán feladtam, mert csak kínszenvedés volt. Inkább vettem egy Rimmelt, mondván, hogy drágább, tehát csak jobb lehet. Na, az egyáltalán nem repedt! Most egy Essence van, nagyon jó, de nem reped olyan szépen, mint a Lovely.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, akkor remélem, az én feketém tovább bírja, bár ennek sem örülök, hogy ezt csinálja :(
      És a Rimmelt nem tudod esetleg visszavinni, kicseréltetni vagy valami? Mert azért az elég drága ha jól tudom ahhoz, hogy ilyen legyen :S

      Törlés
  6. Körömlakkhígiító? szerintem próbáld ki egy kis mennyiségen,hátha. Amúgy tényleg nagyon szép,kár érte.
    Aranyból még nem is láttam repesztőset.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig nem vettem sajna, de már ideje lenne, hátha menthető még pár sűrű lakk, amit nincs szívem kidobni :$

      Törlés
  7. Szerintem nem lett rossz így sem az eredmény. :)
    Mondjuk az furcsa,hogy nem olyan állagú,mint a másik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rossznak én sem mondom azért, csak furi így :P

      Törlés
  8. Ideje lenne már nekem is kirpóbálni az ilyen márkájú csak más színű lakkomat, de eddig még nemv olt rá alkalmam... :S

    VálaszTörlés