2012. szeptember 25., kedd

Lovely Special Effect Magic Cracking repesztő körömlakk - 07

Sziasztok!

Ezt a lakkot is (és még egy repedezős lakkot) Erzsinél nyertem, akárcsak a múlt héten bemutatott 81-es Moyra lakkot.
Az előbb említett lakkon próbáltam ki a repedezős lakkokat, ma a 07-est, a fekete színűt mutatom meg Nektek.


A lakk 7ml-es, a kupakon repedezős minta van, illetve szöveggel is feltüntették, hogy milyen lakkról is van szó.
Az üvege nekem szimpatikus, vékony, magas, semmi felesleges csicsa. A hátoldalán átlátszó matrica az infókkal.


Amint láthatjátok, már az ecsetet kivéve is félmatt a festék. Az ecsete egyébként sima, szerintem jó.

Természetes fénynél

A körmömön pedig teljesen mattra szárad, most fedőlakkot nem is tettem rá, mert csak ki akartam próbálni, így a bal kezemre a fekete került, a jobbra meg az arany színű, majd azt is megmutatom Nektek.
Elég híg maga a lakk, látható, hogy sikeresen össze is kentem vele az ujjamat.

Vakuval
Látható, hogy minden körmömön kicsit máshogy repedt meg, a mutatóujjamon vékonyabban kentem fel, az kicsit "finomabban", vékonyabban, kisebb részekre repedt, míg a többin vastagabban kentem, mondhatni, kis szigetekben repedt meg.

A következő áldozatom egy ezüst lakk, amire felkerül ez a lakk, vékony rétegben, ha szeretnétek, akkor azt is megmutatom majd. :]

Ti szeretitek a repedezős körömlakkokat? Esetleg van is Nektek? Ha igen, milyen?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Én nem szeretem a repedezőset. :/ Egy fekete Miss Sporty van, fél éve 1x nyúltam hozzá, mikor kipróbáltam. Ennyi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ezüst essence-t én is elpasszoltam, nekem néha úgy tetszik, néha meg nagyon nem.. :D

      Törlés
  2. Szia!!nekem is van ilyne lakkom csak rozsdabarna színű, de nekem nem vált be, alig repedezett be, neked még tök jó is...az enyém... pfff...meg sűrű is az enyém... de a tiéd jó lett!!
    Szép napot neked!!
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor valószínűleg olyan mint az arany :(

      Törlés
  3. eddig egy no name repedezőset próbáltam csak, lila színűt, de nagyon nem tetszett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen elég megosztó az emberek között :]

      Törlés
  4. Én is ki szeretném próbálni már jó ideje, de még nem tudom melyik márkát próbáljam...
    Egyébként jó lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát, nekem volt essence ezüst, meg most ez a kettő, ebből a fekete eddig szimpibb, de vannak noname lakkokban is már, meg pl miss sportyban, én azt mondom, nézd meg, melyik milyen árban van és az alapján :]

      Törlés
  5. ezzel a narancssárgás (vagy milyen :D) alaplakkal nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biza, de ezüsttel még jobb szerintem :P

      Törlés