2012. szeptember 1., szombat

H&M Nude és Gold Glitter körömlakk

Sziasztok!

Most a Florytól kapott lakkokról hozok Nektek pár képet. Még szerdán lakkoztam ki ezzel a körmöm, tegnap pedig lemostam, mert gyakorolni akartam a nyomdázást, meg próbálgatni a tegnap kutyult lakkokat. Azóta kissé fáj a körmöm, nem tudom, hogy az új lakklemosó, valamelyik lakk, vagy csak szimplán a sok lakkozás-lemosózás miatt. Mindenesetre remélem, hamar elmúlik... :S

Na de vissza a témához.

H&M - Nude körömlakk két rétegben:


Magát a lakkot úgy tudnám jellemezni, hogy olyan "tipikus" nude lakk. Amikhez eddig szerencsém volt, mind egy kicsit nehezen kenhető (de nem kenhetetlen!) és kicsit sűrűbb állagú volt, ez is ilyen.
2 rétegben is kicsit átlátszik a körömvég, de nem vállalhatatlan, harmadik réteget nem is akartam felkenni, mert mindenképpen ki akartam próbálni a másik lakkot is, a Gold Glitter-t.

H&M - Nude körömlakk két rétegben és H&M Gold Glitter egy rétegben:


A csillámos lakk állaga nagyon tetszik, könnyen kenhető, és egy rétegben szerintem pont elegendő csillám került a körmömre.

Fedőlakkot nem tettem rá most, mert nem maradt érdes a körmöm felülete a csillámos lakk után sem, és úgyis itthon voltam leginkább, na meg tudtam, hogy nem akarom, hogy 5-6 napot kibírjon.

Nektek hogy tetszik? Van H&M lakkotok? Ha igen, mik a tapasztalataitok velük?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát, illetve aki reggel olvassa, annak jó reggelt! ;]

10 megjegyzés:

  1. Tetszenek a lakkok! Bár én kentem volna rá 3.réteget, de csak mert én jobban szeretem, ha nem látszik át a körmöm. :) amúgy remélem hamar elmúlik a körömfájásod :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, a Toffe To Go nál rá is kentem, erre csak azért nem, mert reméltem, a csillámok majd elterelik a figyelmet az átlátszóságról :$
      Ház.. Annyira nem, de nem rossz szerintem :]

      Törlés
  2. Hú, tetszenek :D
    A körömfájásodat meg szugerálom, hogy múljon el.
    Amúgy van h&m lakkom, és szeretem őket :D Mind nagyon jó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Fájni nem fáj mióta ébren vagyok, de még olyan furi érzés, mint amikor túl rövidre vágja az ember a körmét :S
      Szóval nem tudom, merjek e ma lakkozni, vagy ne nagyon :(
      (ha fogok, akkor mindenképp úgy szeretnék, hogy most egy ideig azért ne kelljen kínozni lemosóval :S)

      Törlés
  3. nincs H&M lakkom.
    tetszik a köröm .:)
    remélem hamar elmúlik a körömfájás. :)

    VálaszTörlés
  4. Anyukámnak is fájt a múlthónapban a körme,de valószínű,hogy más eredetű,nem a lakk vagy a lakklemosó a probléma magja,hiszen ő szakács lévén nem lakkozhatja a körmeit,szóval ez kilőve,lehet,hogy vitaminhiányos vagy.. :/ Nekem akkor szokott fájni. :/ Mindegy azért jobbulj.!
    Egyébként a köröm nagyon tetszik.! :$ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én most az elmúlt 2-3 hétben annyi gyümölcsöt meg zöldséget ettem, mint máskor 2 év alatt, szóval nem tudom.. :D
      Minden esetre remélem, jó lesz.
      Köszi :]

      Törlés
  5. Nagyon szépséges kis nude lakk. Nekem mondjuk nem ilyen hosszú a köröm, így sztem nálam nem is lenne ennyire feltűnő, hogy átlátszik egy kicsikét

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, de Neked kb alapból akkora a körmöd mint nekem hosszan :P

      Törlés