2012. szeptember 5., szerda

For Your Beauty körömreszelő és polírozó


Sziasztok!

Még az utolsó munkanapomon az előző helyen (lassan egy hónapja, jó ég :O) vettem pár dolgot, amit ITT mutattam is Nektek.

A többiről már volt szó, a körömreszelő és a polírozó viszont még nem volt a blogon.

A pontos árukra már nem emlékszem, de elég olcsóak voltak, 3-400 Ft körül lehetett darabjuk (nem, ez nem olcsó, de a többihez képest az).
A rossmannban jutottam hozzá, én máshol eddig nem láttam ezt a márkát, de a legtöbb dolog, amit nézegettem, egészen baráti árú.

Körömreszelő:


Ilyen műanyag tokban volt, nem ismertem előtte sem a márkát, és a körömreszelőről sem olvastam/hallottam, így mondhatni, zsákbamacska alapon vettem.



A színe és a mintája nagyon tetszett, de ez egy körömreszelőnél ugyebár nem a legfontosabb tulajdonság.
Verus írta is, hogy Ő nem volt vele valami elégedett. Őszintén szólva, túlzottan én sem.
Pár száz forintot megér, de többet nem. Nem használhatatlan, de én jobban szeretem a "rendes" körömreszelőt, tudjátok, ami a kis manikűrszettben szokott lenni. Van is ilyenem, de ártani nem árt plusz egy reszelő, szóval jó lesz ez vész esetén, ha hirtelen nincs kéznél a másik.
Szóval összességében erre mondanám, hogy egynek elmegy, de aki hosszú távra szeretne egy strapabíró körömreszelőt, az ne ezt vegye meg.

Körömpolírozó:

Ez is 3-400 forint körül volt, és szintén műanyag tokban.
Erről sem olvastam/hallottam még, de már jó ideje nem volt körömpolírozóm, és szerettem volna egyet, ami nem is túl drága, ezért lett ő a kiválasztott.
 

Az eleje két részre van osztva, egy fehér és egy rózsaszín. Amit nem értek, hogy mért nem a bal oldali az egyes, de ez a lényegen nem változtat mondjuk, csak nekem úgy logikusabb lett volna.
Szóval bal oldalt van a fehér, a kettes rész, jobb oldalt a rózsaszín, az egyes.


A másik oldala pedig sötétszürke.

Az 1-es lépés az "ausgleichen", azaz kiegyenlítés, a 2-es a "glätten" vagyis csiszol (vagy simít) és a 3-as a "glänzend polieren", vagyis a polírozás, fényesítés.

sajna nem csináltam előtte-utána képeket, de a reszelővel ellentétben ezzel meg vagyok elégedve, és valahogy strapabíróbbnak is tűnik.

Nektek van valamitek a For Your Beuty márkától? Ha igen, mik, mi a véleményetek róluk?
Ha nincs, szeretnétek valamit beszerezni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Nekem ebből a crystal nails fajtából a zöld színű az etalon:

    http://www.crystalnails.hu/bolt/img/galeria/__ves_egyenes_ze_4b67080d34a80.jpg

    Nagyon "selymes" a felülete, de mégis viszi a körmöt, de nem teszi tönkre, szóval nem szaggatja. És baromi sokáig használható, én komolyan évek óta használom és semmi baja, meg kopik, nem jön szét az anyaga.

    És az ára is olyan 3-400 körül van, szikvíznél be tudod szerezni ha gondolod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor ha ez feladta, ő lesz a következő.

      Törlés
  2. Ja meg szerintem az ilyen körömpolírozók semmit nem érnek. :S Persze az első pár használat látványos, meg minden, de utána elkezd gyengülni és egyre tovább fog tartani és hát kinek van idegzete mind a tíz ujján 2-3 műveletet végigszenvedni. :S

    Én egy gyengébb bufferral szoktam átmenni a körmöm felületén, az nagyobb is és kényelmesebb is, 10x gyorsabban megvan mint ez. :D Igaz nem fog csillogni, de ha még azt polírozom ki utána csak a "fényesítő" részével a gagyi polírozónak az is sokkal gyorsabb, bár megmondom őszintén én nem szoktam fényesíteni mert úgyis jön rá a lakk és a mattabb (nem az a szétcsiszolt karcos matt hanem egységes) felületre jobban "ráépül" a lakk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se hetente fogom használni, csak néha így rám jön a dolog, hogy húú, akarom, na ez olyankor jó :]

      Törlés
  3. A banánreszelőt én is megvettem anno, de hamar elkopott. Most akciósan vettem az essence 3in1 reszelőt, az egyelőre még bírja.

    VálaszTörlés
  4. A kis "rendes" reszelővel kapcsolatban eszembe jutott, hogy régebben mondta nekem egy körmös, hogy fémmel soha nem szabadna a körömhöz nyúlni, mert az nagyon káros vagy mi, azóta már több embertől hallottam és azt hiszem olvastam is róla már valahol.
    És igen ollót sem használunk, csak reszelünk és reszelünk és reszelünk :D Persze nem 3 havonta amikor már egy centit kell lereszelni, hanem pár naponta/hetente egy kicsit :)
    Szóval feltolni a bőrt, fával vagy műanyaggal, reszelni üveggel vagy ilyen smirglissel.
    Persze ez nem azt jelenti, hogy én nem használok ollót, meg kis "rendes" reszelőt, csak gondoltam leírom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiskorom óta csak a "rendes" reszelőt használtam ezelőtt, és soha semmi baja nem lett a körmömnek, sőt olyat is szoktam, ha nagyon hosszú már és nincs kedvem annyit reszelgetni (mert én aztán nincs az az isten hogy nekiüljek, így is szenvedés, tiszta libabőr vagyok, "csikiződik" a nyakam, aztán meg már full rosszul vagyok a hangtól :D) akkor csak szimplán levágom nagyjából csipesszel, aztán reszelő :]

      Törlés
    2. Igen én sem reszelgetem órákig ha nagyon hosszú :) Olló vagy csipesz, majd egy kis reszelés :)) Ezt csak érdekességnek írtam :)
      Viszont most így hirtelen rákeresve a neten ezt találtam, ebben is utal ilyesmire:
      http://href.hu/x/igb9

      Törlés
    3. Én csak olyat hallottam eddig, hogy csak egy irányba szabad, de hát ahhoz se nagyon van türelmem, így sosem úgy csinálom. :D

      Törlés