2012. szeptember 27., csütörtök

essence You Rock eyeshadow base TESZT

Sziasztok!

Már kb egy hónapja használom ezt a szemhéjalapozót, a mindennapjaim jó barátja, hűséges, szerető társam, én pedig viszonozom a szeretetet...
Na de ne haladjunk ennyire előre. :D



Csomagolás: Olyan kis műanyagban van, mint a szájfények, a tematika is ugyanaz, kis applikátoros kupak, ami lecsavarható. Az alsó rész, tehát ahol a szemhéjalapozó található átlátszó, így szerintem praktikusabb is, a kis cuki mintákról nem is beszélve. :]



A hátulján a szokásos dolgok, tartalom, leírás, összetevők, stb.

Mennyiség: 2,1 ml



Applikátor: Mint mondtam, ki kell belőle csavarni, mint egy szájfénynél, és az applikátora is nagyon hasonló, tehát egy sima szivacsos dologról beszélünk, egyszeri kihúzásra annyit vesz fel, mint a képen látjátok, nekem ez a két szememre bőven elég. Egyébként nekem szimpatikus ez a megoldás, szerintem könnyebb így, mint pl tégelyből kihalászni, és higiénikusabb is.

A kézfejemen ilyen:


Természetes fénynél


Vakuval
Itt nem kentem el, csak húztam egy vonalat, látszik, hogy bézs színű és kicsit csillámos, ez szerintem abszolút nem zavaró.

Állag: Az alapozóhoz tudnám hasonlítani, de jóval sűrűbb, mint az általam eddig ismert alapozóké. Én úgy szoktam, hogy pöttyökben felviszem a szemhéjamra, majd az ujjammal eldolgozom, ami egyébként nagyon könnyű. Hamar szárad, de szerencsére nem túl hamar, tehát nem kell attól félni, hogy megszáradna még mielőtt szépen el tudjuk dolgozni.


Sleek - Bad Girl

Tartósság: A képen 10(!) óra viselés után láthatjátok, azt hiszem, ez magáért beszél.. Nyilván nem úgy néz ki, mint frissen, egyből sminkelés után, de teljesen vállalható.
A többi szemhéjpúderemnél is ilyen eredmények voltak 8-10 óra elteltével, szóval nekem nagyon a szívemhez nőtt. Azt nem mondom, hogy kifejezetten élénkebbé, erőteljesebbé tenné a színeket, de azért valamit javít a helyzeten szerintem.

Ár: Már nem kapni, mert limitált kiadású volt, mivel ajándékba kaptam, nem tudom a pontos árat, de kb 7-800 Ft körüli áron volt.

Illat: Na az annyira nem tetszik, olyan festék-szagú, de szerencsére csak akkor érezni, ha közvetlen közelről direkt beleszagolok, a szememre kenve már egyáltalán nem érzem.

Összességében véve, én nagyon megszerettem, összehasonlítási alapom nincsen, mivel ez életem első szemhéjalapozója, előtte meg sima alapozót használtam csak a szememre, de azt kell mondanom, remek találmány! Részemről ennyi pénzért ilyen teljesítmény, 10/10!

Ti milyen szemhéjalapozót használtok? Ha megvan/volt ez a szemhéjalapozó Nektek, mi a véleményetek róla?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

17 megjegyzés:

  1. Én az Essence I love stage szemhéjalapozóját végeztem ki nemrég. Szerintem olyan, mint ez, csak az nem csillámos - nekem nagyon bevált, szerettem. Kíváncsiságból megvettem az Artdeco szemhéjalapozóját, most azt használom (lesz majd összehasonlító bejegyzés), jó ez is, de nekem az Essence valahogy jobban tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus, most nézem, 4 kommented nem jelent meg, mert spamként jelölte meg.. :S
      Nézegettem egy ideig én is, de drágának találtam :(

      Törlés
  2. Én nemrég vettem meg az I love Stage-et, első szemhély alapozóm, még nagyon nem is tudtam tesztelni, na majd ma! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú rossz, rossz Verus, szemhéLY?? :D
      Amúgy kíváncsi leszek, mert sokáig szemeztem vele, aztán nem mertem megvenni, mert olvastam sok rosszat is róla, így nem mertem beruházni rá :D

      Törlés
  3. Az a durva, hogy nekem ettől még jobban összetrottyant a festék, mint nélküle... Vagy legalábbis tartósabb nem lett, tehát csak egy felesleges lépés volt a sminkelésben.. Pedig nem vagyok egy amatőr, a mennyiséget is jól viszem fel, meg szépen eldolgozom. :D Fura hogy bizonyos termékek mindenkinél tök máshogy szerepelnek. :D

    Az Artdeco-t szerettem, bár azon meg kicsit nehéz dolgozni, de az aztán atomtartós meg élénk. :D Csak az meg drága, és hamar beszárad. :(

    Be kéne már szereznem egy normális szemhéjalapozót, mert sima lapozóval is elvagyok csomósodás nélkül, meg nem tartózkodom kint annyit hogy lefolyna a szemem, de azért néha jól jönne egy rendes...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, érdekes, hogy 1-1 termék teljesen máshogy működik az embereknél, de örülök, hogy nekem bevált :]

      Törlés
  4. Az Essence Stay all day hosszantartó korrektort (20 beige soft) használom szemhéjalapozónak vagy alapozót néha.
    Amikor felviszem a korrektort a szemhéjra is teszek belőle egy keveset az applikátorral vagy külön korrektorecsettel.
    Ugyan ezeket tudom elmondani róla,amit te leírtál a szemhéjalapozóról. :)
    Megvagyok vele elégedve teljesen! :)
    Nincsen +ez a You Rock szemhéjalapozó szerintem lemaradtam róla.
    Az I love stage-et én is néztem,de nem vettem meg mivel ezzel is ugyanaz a végeredmény.
    Maximum,ha elfogy esetleg kipróbálom.

    Nagyon szép a sminked még 10 óra után is. :)


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na korrektort eszembe sem jutott volna erre a célra kipróbálni, de nem is rossz ötlet (bár csak egy e.l.f. van :]).

      Amúgy én is meglepődtem, mert persze láttam, hogy nem gáz a sminkem nap végén sem, de azért így fényképen még jobban látszik. :]

      Törlés
    2. Hát látod milyen ötleteket adok. :D
      Szerintem az is jó lehet erre a célra is.

      :)Ez a lényeg.

      Törlés
  5. Mondtam én, hogy meg fogod szeretni!:)
    Én nagyon szerettem, de sajnos elfogyott...:/
    Aztán vettem egy i <3 stage szemhéjpúder alapozót...hát...mit ne mondjak...a kettőt nem érdemes egy lapon említeni...tuti nem veszem újra, ha elfogy...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, bár arról annyira nagyon vegyesen olvastam, és java részt nem túl pozitív véleményt, hogy inkább nem is kockáztattam, bár egyszer a sorban álltam már vele, amikor inkább visszavittem... :D

      Törlés
    2. Szerintem jól tetted...bár nem a legrosszabb, de azért...hát...na ...nekem az egyik bajom vele, hogy túl híg és nehezen szárad...csinálhatták volna ilyenre, mint ez volt...:D

      Törlés
    3. Most mondjuk a catrice meg még inkább az essence colour arts szemhéjalapozó izgat, ha ez elfogy, bár szerencsére nem fogy túl gyorsan :P

      Törlés
  6. Én I♥Stage szemhéjalapot használok annak a leírása is megfelel ennek (kb..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék, Te dícséred, Black fairy meg nem igazán :P

      Törlés