2012. szeptember 12., szerda

essence Surfer Babe Lipgloss - TESZT


Sziasztok!

Már mutattam Nektek egyszer, hogy Vanillától kaptam pár cuccot, többen is jeleztétek, hogy érdekelnének Titeket. Így most az essence Surfer Babe szájfényről lesz szó.

Nekem ez a kollekció kimaradt, szerintem akkoriban nem is igazán érdekeltek a szájfények, meg így a trendkiadásokra sem igazán fektettem nagy hangsúlyt. (Bezzeg most...) Szóval a lényeg, hogy nem is rémlik, nem tudom megmondani,milyen volt maga a kollekció, csak hogy 2010-es.

Ő lenne az:
 

Csomagolás:
Semmi felesleges csicsa, minimális szép díszítés. Átlátszó az "üvege", ami egyébként műanyag, a teteje pedig fehér, ez szerintem így összhangban is van a mintával. Elöl fel van tüntetve a kiadás neve, hátul pedig az infókat olvashatjuk. A kék szín egyébként elsőre bizarrnak tűnhet, de nem színezi az ajkainkat kékre. :]

 

Applikátor:
Teljesen normális, "hagyományos" applikátor, én ezeket szoktam leginkább szeretni, nem túl kicsi, nem túl nagy, nem bumszli, számomra ez a megszokott, persze mindent mg lehet szokni, de mivel nem nagy a szám, nem szeretem a nagyon nagy appliátort/ecsetet a szájfényeknél. Szivacsos anyagú, jól használható, 1 mártásra elegendő anyagot vesz fel az egész számra.






Szín:
Mint Ti is láthatjátok, nincs konkrét színe az ajkakon, inkább úgy jellemezhetném, hogy egy átlátszó fény, apró, gyönyörű kékes csillámokkal, hideg csillogással. Nekem nagyon tetszik.

Állag:
Olyan tipikus szájfény állagúnak tudnám mondani, nem az a nagyon ragacsos, inkább zselésebb, jól kenhető.

Illat:
Visszafogott, kicsit mentolos, nem zavaró. Felkenés után pár perccel nem is érezni.

Használat:
Visszafogott, szerintem szinte bármilyen színes, főleg nyári sminkhez illik. Egyébként felkenés után kissé hűsít, bizserget (nem annyira, mint a Carmex), emiatt is inkább nyárinak érzem, de természetesen nem mondom, hogy csak akkor lehet használni. :]

Tartósság:
Úgy látványra nem is nagyon tűnik fel, ha kopik, mivel ugye nincs konkrétan színe, inkább érzésre szokott feltűnni, ez is olyan kb. 3 óra után.

Ár:
Én ugye ingyen kaptam, azt, hogy milyen árban volt, nem tudom, meg igazából mindegy is. Így inkább azt mondom, mennyit adnék ki érte. Szerintem nyárra nagyon jó ötlet, 6-700 Ft-ot áldoznék rá, mert mondhatni, univerzális, és még hűsít is, szóval praktikus, kellemes dolog. Valószínűleg ha akkor hallok, olvasok róla, be is ruháztam volna rá.

Nektek van valami ebből a kollekcióból? Ha igen, mi és mi a véleményetek róla? Van "hűsítő" szájra valótok? Ha igen, milyen? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát, illetve aki reggel olvassa, annak jó reggelt!

6 megjegyzés:

  1. Elsőre valóban elég bizarrnak tűnt a kék szín, de a szádon jól mutat!
    2010-ben én még nem is nagyon jártam az Essence háza táján, nekem a 2012 tavasz előtti összes Essence termék kimaradt (leginkább a Mytic lemont sajnálom, de nem látok sehol azóta sem)
    Hűsítő szájra való termékem nincs, nekem inkább melegítő kell, nem szeretem a hideget :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy be-be tértem a Rossmannba, de nem igazán fogott meg, hogy 1-1 kollekció csak bizonyos ideig elérhető, de így utólag 1-2 dolgot azért bánok, hogy nem is láttam élőben :(
      Melegítősről nem tudok konkrétan, de mivel manapság már minden van, így tuti az is :D

      Törlés
  2. Tök szép tényleg:) Nekem egy mentás avon szájfényem van ami bizsergető- hűsítő érzést nyújt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudtam, hogy az Avonnak is van/volt ilyen terméke :O

      Törlés
  3. En nagyon szerettem, de mar annyi szajcuccom van, hogy leselejteztem. :D Jobban szeretem a teljesen csillammenteseket. Imadtam hogy mentolos, de erre a celra mar a Carmexet hasznalom. Akkor azt nem is ismertem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem úgy sincs még (annyira) sok, szóval pont kapóra jött :P

      Törlés